خبرگزاری کار ایران

اجرای مالیخولیای محبوب من به نفع کودکان هموفیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۱۸

نمایش «مالیخولیای محبوب من» به نفع کودکان هموفیلی در کارگاه نمایش باران روی صحنه می‌رود.

ایلنا: «مالیخولیای محبوب من» کاری مشترکی از بهاره رهنما، عاطفه جعفری و سمیه فراهانی در روز سه شنبه ۲ مهر به نفع کودکان هموفیلی به روی صحنه می‌رود.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی نمایش، این اثر نمایشی که تلفیقی از ماسک و قصه است توسط خیام وقار کاشانی مدیر تماشاخانه باران تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. ضمنا بهرام سروری‌نژاد نیز به عنوان مشاور اجرا در اثر حضور دارد.

آتوسا راستی، رضا کاظمی، سروین سری در «مالیخولیای محبوب من» به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به حضور حافظ وقار کاشانی طراح نور، مرتضی میر منتظمی طراح پوس‌تر و بروشور، سعید غفاری ساخت و ساز آدمک‌ها، محمدرضا جدیدی انتخاب موسیقی، علی یزدی عکاس، کامران حاجی علی اکبری تعویض قاب و ایلیا شمس و سارا حدادی روابط عمومی اشاره کرد، همچنین سمیه فراهانی و عاطفه جعفری طراحی گریم این نمایش را خود بر عهده دارند.

علاقمندان می‌توانند برای رزرو بلیت با شماره‌های ۸۸۹۰۰۷۸۰ – ۰۹۳۶۳۹۵۰۰۱۴ تماس حاصل نمایند.

نمایش «مالیخولیای محبوب من» تا ۵ مهرماه، ساعت ۱۹/۳۰ در کارگاه نمایش باران، واقع در خیابان نجات الهی(ویلا)، خیابان اراک، پلاک ۷۲، واحد ۷ روی صحنه می‌رود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز