خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

تمدید محدودهایت‌های مرزی آمریکا و کانادا/ پایان شمارش آرا در ایالت جورجیا و حفظ برتری نامزد حزب دموکرات/ ضرب‌الاجل ۱۵ روزه رئیس‌جمهوری فرانسه به مسلمانان این کشور

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۴۴۹

تمدید محدودهایت‌های مرزی آمریکا و کانادا، پایان شمارش آرا در ایالت جورجیا و حفظ برتری نامزد حزب دموکرات و ضرب‌الاجل ۱۵ روزه رئیس‌جمهوری فرانسه به مسلمانان این کشور از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا،  رئیس کمیته انتقال محکومان وزارت دادگستری از انتقال ۱۱ محکوم ایرانی از ارمنستان به کشور خبر داد.

- گروه تروریستی داعش با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت انفجار خط لوله گاز بین مصر و سرزمین‌های اشغالی را برعهده گرفت.

- مدیرکل شرکت داروسازی بایون‌تک آلمان گفت که واکسنی که به تازگی توسط متخصصان این شرکت و با مشارکت فایزر، غول صنعت داروسازی ایالات متحده برای مقابله با بیماری کووید۱۹ ساخته به احتمال زیاد تا پایان سال جاری میلادی به بازار عرضه می‌شود.

- فرمانده تروریست‌های سنتکام با تکرار برخی یاوه‌سرایی‌ها درباره سیاست‌های منطقه‌ای ایران، گفت که به دنبال جنگ با این کشور نیستیم.

- رئیس‌جمهوری فرانسه به شورای مسلمانان، ۱۵ روز فرصت داد تا منشوری را امضا کنند که بر اساس آن متعهد به رعایت ارزش‌های این کشور باشند.

-آمریکا بعد از یک دهه و در حالی که هم اکنون سفارت این کشور هیچ دیپلماتی در کاراکاس ندارد، سفیر جدیدی را برای ونزوئلا تعیین کرد.

- دبیر کل عصائب اهل الحق عراق تاکید کرد که ایجاد ثبات در این کشور، مستلزم دولت‌سازی است.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا اعلام کرد که گزینه تصدی وزارت خزانه‌داری را تعیین کرده است.

- سناتور ایالت ورمانت بار دیگر از سیاست‌های «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کرده و اعلام کرد که وی به دنبال نابودی دموکراسی این کشور است.

- معاون وزیر خارجه سابق آمریکا بازگشت دولت آینده این کشور به برجام را بسیار پیچیده توصیف کرد.

- گزارش‌ها حاکی از آن است که با پایان بازشماری آرا در ایالت جورجیا، نتیجه قبلی تأیید شده است.

- رئیس‌جمهوری منتخب آمریکا، عدم پذیرش نتیجه انتخابات توسط رقیب خود را محکوم کرده و گفت که این کار پیام غلطی درباره کشور می‌فرستد.

- محدودیت‌های مرزی میان آمریکا و کانادا در چارچوب تدابیر دو کشور برای مقابله با کرونا، به مدت ۳۰ روز دیگر و تا تاریخ ۲۱ دسامبر تمدید می‌شود.

-وزارت دفاع جمهوری آذربایجان اعلام کرد که یگان‌های ارتش این کشور وارد منطقه آغدام شدند که تا به حال تحت تصرف ارمنستان قرار داشت.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز