خبرگزاری کار ایران

مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته؛

اصابت ۲ راکت به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد/ بازداشت چند شهروند خارجی در ارمنستان به ظن جاسوسی/ افشای اسنادی در خصوص دخالت رژیم صهیونیستی در یمن

asdasd
کد خبر : ۹۷۷۹۲۸

اصابت ۲ راکت به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد، بازداشت چند شهروند خارجی در ارمنستان به ظن جاسوسی و افشای اسنادی در خصوص دخالت رژیم صهیونیستی در یمن از جمله مهم‌ترین اخبار جهان در ۱۲ ساعت گذشته است.

به گزارش ایلنا، یکی از اعضای تیم پزشکی رئیس‌جمهوری آمریکا از احتمال ترخیص وی تا فردا -دوشنبه- خبر داد.

- رئیس‌جمهوری سوریه با بیان این‌که جهان امروز با قانون جنگل اداره می‌شود، گفت که نقش روسیه بازسازی موازنه برهم خورده در امور مناسبات بین‌المللی است.

- سرویس امنیت ملی ارمنستان روز یکشنبه از بازداشت چندین خارجی به ظن جاسوسی خبر داد.

- وزارت دفاع روسیه طی بیانیه‌ای اعلام کرد که ناو جنگی «اچ ام اس دراگون» انگلیس که وارد دریای سیاه شده است را به دقت زیر نظر دارد.

- رئیس‌جمهوری آمریکا که در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری است، برای مدتی کوتاه بیمارستان را ترک کرد تا با هوادارانش دیدار کند.

- «داو جونز» گزارش داد که رئیس‌جمهوری آمریکا نتیجه اولیه آزمایش کرونای خود که حاکی از ابتلای وی به این بیماری بود را پنهان کرده است.

- نخست‌وزیر بریتانیا هشدار داده که مواجهه با ویروس کرونا «مسیر ناهمواری تا کریسمس» و همین طور بعد از آن پیش روی کشور گذاشته است.

- کمپین انتخاباتی کاندیدای دموکرات‌ها در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا اعلام کرد که نتیجه آزمایش کرونای وی منفی بوده است.

- سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن مستنداتی از روابط نظام سابق این کشور با رژیم صهیونیستی و دخالت‌های این رژیم در تحولات یمن ارائه داد.

- وزیر خارجه عربستان با تکرار برخی مواضع بی‌اساس، مدعی نقض برجام از سوی ایران شد.

- یک منبع امنیتی از اصابت دو راکت به فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد.

- نتیجه نظرسنجی جدیدی که توسط شبکه تلویزیونی «ان‌بی‌سی نیوز» و نشریه «وال استریت ژورنال» انجام شده حاکی از پیشتازی ۱۴ امتیازی کاندیدای دموکرات‌ها است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز