خبرگزاری کار ایران

تظاهرات روز خشم در فلسطین در مخالفت با طرح الحاق اراضی و معامله قرن

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۴۲

راهپیمایی‌ها و تظاهرات مردمی گسترده در سراسر فلسطین در اعتراض به طرح اسرائیل برای الحاق اراضی و معامله قرن برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از فلسطین الیوم، راهپیمایی‌ها و تظاهرات گسترده‌­ای امروز -چهارشنبه- در سراسر فلسطین در اعتراض به  طرح اسرائیل برای الحاق اراضی و معامله قرن برگزار شد.

گروه‌­های فلسطینی مردم را به نام‌گذاری امروز به روز خشم مردم در مخالفت با توطئه‌های نابودی مسئله فلسطین و در صدر آن‌­ها طرح الحاق فرا خواند.

جنبش جهاد اسلامی در فلسطین اعلام کرد: «توطئه‌های هدفمندی که علیه حقوق و مسئله ما صورت می­‌گیرد، هرگز توان اجرا ندارد مگر این که از روی اجساد ما عبور کند.»

«حازم قاسم»، سخنگوی حماس گفت: «راهپیمایی­‌های امروز به مثابه روز خشم حقیقی برای مقابله با تصمیم استعمارگرانه  الحاق اراضی و معامله قرن است. غزه مانند کرانه غربی در میدان نبرد حاضر خواهد بود و توطئه دشمن برای تجزیه کشور ناکام خواهد ماند.»

وی در ادامه افزود: «همه نیروها و گروه‌­های فلسطینی متحدانه در میدان حاضر هستند تا با توطئه استعمارگرانه الحاق اراضی مقابله کنند.»

جبهه مردمی آزاد سازی فلسطین توده‌های مردم فلسطین در سراسر کرانه غربی را به برگزاری تحرکات میدانی در سایه تلاش­‌های اسرائیل برای تجزیه و بستن کرانه غربی و تبدیل آن به کانتون‌­های پراکنده­‌ای برای مسدود کردن مسیر اعتراض­‌های مردم علیه طرح الحاق دعوت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز