خبرگزاری کار ایران

نظامیان نروژی مستقر در عراق:

شیوع کرونا فرصتی بادآورده برای داعش است

asdasd
کد خبر : ۹۱۳۶۴۶

نظامیان نروژ مستقر در عراق هشدار دادند که گروهک تروریستی داعش از چالش‌ها پیش‌آمده در پی شیوع ویروس کرونا برای بازسازی و فعال‌سازی مجدد خود بهره می‌برد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، نظامیان نروژ مستقر در عراق هشدار دادند که گروهک تروریستی داعش از چالش‌ها پیش‌آمده در پی شیوع ویروس کرونا برای بازسازی و فعال‌سازی مجدد خود بهره می‌برد. 

«استین گرونگستاد»، فرمانده نیروهای نروژی مستقر در عراق، گفت: «پارادوکس ماجرا اینجاست که این ویروس که به ضرر باقی بوده، به سود داعش تمام شده است تا بتواند حملات تروریستی خود را گسترش دهد.»

وی افزود: «ترس ما این است که داعش برنامه‌ای برای حملات تروریستی به نیروهای عراقی داشته باشد. داعش از بمب‌ها کنارجاده‌ای، دستگاه‌های انفجاری پیشرفته و تجهیزات نظامی سنگین بهره می‌برند. آنان همچنین می‌دانند که می‌توانند از مرزها به سود خود بهره ببرند. در ماه آوریل، ۲۰ حمله داعش در استان الانبار صورت گرفت.»

بنا به گزارش روزنامه وردن گانگ، در پی آزادی شماری از زندانی‌ها که برخی از آن‌ها به داعش گرایش دارند، این گروهک تروریستی به نیروگیری در میان زندانیان و افرادی پرداخته که از اردوگاه‌های پناهجویان رها شده‌اند. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز