خبرگزاری کار ایران

واشنگتن پست گزارش داد:‌

شمار قربانیان کرونا در آمریکا از آمار رسمی بیشتر است

asdasd
کد خبر : ۸۹۵۱۳۸

متخصصان سلامت عمومی و مقام‌های دولتی ایالانت متحده معتقدند که شیوع سریع ویروس «کرونا» در آمریکا جان کسانی را در ایالات متحده می‌گیرد که در آمار رسمی این کشور قرار نمی‌گیرند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه واشنگتن پست، متخصصان سلامت عمومی و مقام‌های دولتی ایالانت متحده معتقدند که شیوع سریع ویروس «کرونا» در آمریکا جان کسانی را در ایالات متحده می‌گیرد که در آمار رسمی این کشور قرار نمی‌گیرند. 

یک سخنگوی مرکز کنترل بیماری‌ها و جلوگیری گفت که این مرکز تنها مرگ‌ومیر افرادی را ثبت می‌کند که نتیجه آزمایش ابتلایشان به کرونا تایید شده باشد. وی گفت:‌ »می‌دانیم که این آمار صرفا یک تخمین است.»

کمبود شدید آزمایش کرونا در هفته‌های اول شیوع این بیماری در آمریکا به این معناست که بسیاری در این کشور جان خود را از دست داده و علت مرگ‌شان کرونا ثبت نشده است. این در حالی است که شماری افراد که در منازل‌شان یا خانه سالمندان جان داده‌اند مورد تست قرار نگرفته است. 

این در حالی است که متخصصان پزشکی گزارش داده‌اند که شماری از افراد مبتلاشده به کرونا، نتیجه آزمایش اولیه‌شان منفی اعلام می‌شود.

دانشمندان معتقدند که هنوز برای تخمین شمار دقیق جان‌باختگان کرونا در ایالات متحده زود است. «مارک-آلن ویدسون»، متخصص بیماری‌های واگیردار در این رابطه گفت: «نمی‌توان تست کرونا را درباره تمامی افراد بیمار یا جان‌باختگان اعمال کرد. شمار جان‌باختگان می‌تواند بیشتر از آماری باشد که به‌طور رسمی اعلام می‌شود.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز