خبرگزاری کار ایران

حزب رفاه ملی افغانستان:

حمله مسلحانه علیه مردم بی‌دفاع غرب کابل، کار دشمنان افغانستان و انسانیت است

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۲۲۳

حزب رفاه ملی افغانستان طی بیانیه‌ای حمله تروریستی در مراسم گرامیداشت یکی از بنیان‌گذاران حزب وحدت اسلامی افغانستان را محکوم کرد.

به گزارش ایلنا، حزب رفاه ملی افغانستان طی بیانیه‌ای حمله تروریستی امروز -‌جمعه- در مراسم گرامیداشت شهید «عبدالعلی مزاری»،‌ از بنیان‌گذاران حزب وحدت اسلامی افغانستان را محکوم کرد. 

متن بیانیه حزب رفاه ملی افغانستان به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

جنایتکاران و دشمنان مردم افغانستان فاجعه دیگری در کابل به وجود آوردند و در مراسم گرامی داشت سالگرد شهادت شهید وحدت ملی استاد عبدالعلی مزاری ده‌ها تن از مردم ما را به خاک و خون غوطه‌ور ساختند و غرب کابل مورد آماج حمله مسلحانه تروریست‌های مزدور قرار گرفت.

حزب رفاه ملی افغانستان حمله تروریستی به مراسم سالگرد شهید مزاری در غرب کابل را به شدت محکوم کرده و آن را جنایت آشکار علیه مردم افغانستان می‌داند.

آنهایی که اقدام به ترور و حمله مسلحانه علیه مردم بی‌دفاع در غرب کابل کردند، دشمنان افغانستان و انسانیت هستند.

حزب رفاه ملی افغانستان دست خارجی‌ها و نوکران و غلامان حلقه به گوش آنها را در این حمله تروریستی دخیل می‌داند و از دولت جمهوری اسلامی افغانستان و مسئولین امنیتی کشور می‌خواهند تلاش جدی در شناسایی و دستگیری عوامل و مسببان اصلی این حمله تروریستی کرده و از محمد اشرف غنی رئیس جمهور اسلامی افغانستان انتظار دارد برای تسلی خاطر خانواده‌های معظم شهدا و مجروحان این حادثه غم انگیز و دلخراش اقدام عاجل و لازم را در قسمت تداوی مجروحان و گرفتاری مجرمان و تروریست‌ها  انجام دهد، باشد که مرحمی بر زخم‌های آزرده مردم ما باشد.

حزب رفاه ملی افغانستان مراتب تسلیت و همدردی خویش را به خانواده‌های معظم شهداء ابراز داشته و از خداوند بزرگ شفای عاجل برای مجروحان و زخمی‌های این جنایت هولناک مسئلت دارد.

با احترام

حزب رفاه ملی افغانستان

کابل جمعه ۱۶ حوت ۱۳۹۸.»

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز