خبرگزاری کار ایران

مایک پنس:

تلاش دموکرات‌ها برای ضربه زدن به ترامپ به ضرر خودشان تمام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۱۸

معاون رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که اقدام‌های دموکرات‌ها در جهت ضربه زدن به رئیس فعلی کاخ سفید، در نهایت به ضرر خودشان تمام خواهد شد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «مایک پنس»، معاون رئیس‌جمهوری آمریکا، گفت که اقدام‌های دموکرات‌ها در جهت ضربه زدن به «دونالد ترامپ»، رئیس فعلی کاخ سفید، در نهایت به ضرر خودشان تمام خواهد شد. 

وی گفت: «هر کجا در آمریکا که می‌روم، مردم را می‌بینم که از ماوقع خبر دارند.» او در ادامه عنوان کرد که اقدام‌های دموکرات‌ها «در راستای زیر پا گذاشتن اراده مردم» در انتخابات سال ۲۰۱۶ صورت می‌گیرد. 

پنس گفت: «اول حرف از گزارش مولر و تبانی بود و حالا دریافته‌ایم که خبری از تبانی و مانع‌تراشی نبود. پرونده بسته شده است. در ادامه دموکرات‌ها بر سر یکمکامله تلفنی جنجال درست کردند.» 

وی در ادامه گفت که مردم می‌توانند متن گفت‌وگوی ترامپ با همتای اوکراینی‌اش را بخوانند و دریابند که «رئیس‌جمهور هیچ اشتباهی مرتکب نشده است.»

پنس گفت: «خبری از اقدام متقابل نبود. مبلغی که بنا بود به اوکراین کمک شرود پرداخت شد و با این حال دموکرات‌ها همچنان فکر و ذکرشان را به استیضاح ترامپ مشغول کرده‌اند و به گمانم مردم آمریکا متوجه این نکته هستند. می‌دانیم که سنا کار خود را انجام خواهد داد و رئیس‌جمهور تبرئه خواهد شد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز