خبرگزاری کار ایران

مایک پنس:

مردم آمریکا اجازه نمی‌دهند ترامپ استیضاح شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۸۳۱

معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده گفت که با توجه به دستاوردهای دولت، ‌مردم آمریکا اجازه نخواهند داد استیضاح روی دهد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، «مایک پنس» معاون رئیس‌جمهوری ایالات متحده، گفت که «نمی‌توان به‌طور قطعی پیش‌بینی کرد» که مجلس نمایندگان «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری این کشور را استیضاح خواهد کرد. 

وی گفت: «هنوز نمی‌دانم بناست در مجلس نمایندگان چه روی دهد. می‌دانم که ‌پلوسی بندهای استیضاح را اعلام کرده است، اما باید به شما بگویم که به‌عنوانفردی که ۱۲ سال در کنگره مشغول به کار بوده، نمی‌توان به‌طور قطعی پیش‌بینی کرد که دموکرات‌ها خواهند توانست این فرآیند را به سرانجام برسانند. از مردم سراسر کشور می‌شنوم که از این رئیس‌جمهور حمایت می‌کنند و از پیشرفت‌هایی که در زمینه بازسازی ارتش و بهبود اقتصاد به دست آورده‌ایم، راضی هستند.»

معاون ترامپ شامگاه گذشته -‌شنبه- در ادامه گفت که با توجه به دستاوردهای دولت، ‌مردم آمریکا اجازه نخواهند داد استیضاح روی دهد. 

وی افزود: «روز گذشته اعلام کردیم که هفت میلیون شغل جدید ایجاد شده است، ۱۸۰ قاضی محافظه‌کار در دادگاه‌ها حاضر به کار هستند و زمانی که مردم به این داده‌ها نگاه کنند و متن گفت‌وگوی ترامپ با همتای اوکراینی‌اش را بخوانند و ببینند که خطایی روی نداده است، کاری خواهند کرد که صدایشان شنیده شود. زمانی که صدای مردم آمریکا به کپیتول هیل برسد، هر چیزی ممکن است.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز