خبرگزاری کار ایران

پنتاگون اعلام کرد:

کمک آمریکا به ترکیه در زمینه به‌روزرسانی زیرساخت‌های نظامی

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۳۳۶

نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که طی پنج سال آینده به هشت شرکت ترکیه‌ای ده‌ها میلیون دلار برای به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و تکمیل دیگر پروژه‌های عمرانی نظامی می‌پردازد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی درایو، نیروی هوایی آمریکا اعلام کرد که طی پنج سال آینده به هشت شرکت ترکیه‌ای ده‌ها میلیون دلار برای به‌روزرسانی زیرساخت‌ها و تکمیل دیگر پروژه‌های عمرانی نظامی می‌پردازد. این در حالی است که شماری از مقام‌های ترکیه از جمله «رجب طیب اردوغان»، رئیس‌جمهوری این کشور، بارها تهدید کرده‌اند که مانع از دسترسی نیروهای آمریکایی به پایگاه‌های این کشور می‌شوند. 

پنتاگون در تاریخ ۲۳ دسامبر از این توافق نیروهای هوایی آمریکا که ۹۵ میلیون دلار ارزش دارد پرده برداشت. در این بیانیه به مقداری که هرکدام از شرکت‌های ترکیه‌ای دریافت می‌کنند اشاره‌ای نشده است.

در این بیانیه همچنین به نام پایگاه‌های ترکیه‌ای که شامل این قرارداد قرار می‌گیرند، اشاره‌ای نشده است، اما عنوان شده که تنها پایگاه‌های هوایی شامل این موضوع می‌شوند. 

بنا به این بیانیه، این قرارداد شامل «طراحی، ساخت، همکاری در ساخت و طراحی کامل زیرساخت‌های مورد نیاز می‌شود» و «قراردادهای ساخت‌وساز مربوط به ساختمان‌های نیروی هوایی در ترکیه را در بر می‌گیرد».  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز