خبرگزاری کار ایران

هدیه ۱۶ میلیون دلاری سعد الحریری برای یک مدل اهل آفریقای جنوبی

asdasd
کد خبر : ۸۱۷۰۱۹

نخست‌وزیر لبنان بیش از ۱۶ میلیون دلار به عنوان هدیه به یک مدل اهل آفریقای جنوبی که با او ارتباطاتی داشته پرداخت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه نیویورک تایمز، «سعد الحریری»، نخست‌وزیر لبنان، بیش از ۱۶ میلیون دلار برای یک مدل اهل آفریقای جنوبی که با او ارتباطاتی داشته به عنوان هدیه پرداخت کرده است. این اطلاعات از مدارک دادگاهی در آفریقای جنوبی به دست این روزنامه رسیده است. 

وی پرداخت این مبلغ را از سال ۲۰۱۳ آغاز کرد و از آنجایی که در آن زمان سمتی در دولت نداشت، این اقدام در تضاد با قوانین لبنان و همچنین آفریقای جنوبی قرار نمی‌گیرد. این در حالی است که لبنان دچار بحران اقتصادی است و در روزهای گذشته بیروت شاهد تظاهرات مردم در این رابطه بوده است. سعد الحریری در ماه جاری میلادی عنوان کرده بود که دولتش «اعلام وضعیت اضطراری اقتصادی»‌ می‌کند و سیاست‌های ریاضتی را در پیش می‌گیرد. 

از سوی دیگر، تجارت خود حریری نیز دچار چالش‌های بسیاری شده است و شماری از کارکنان او در بخش ساخت‌وساز نتوانستند به حقوق خود دست پیدا کنند. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که شرکت ساخت‌وساز خانوادگی او، سعودی اوگر، در سال ۲۰۱۷ ورشکست شد و رسانه‌های تحت سیطره او در پرداخت حقوق به کارمندان‌شان با مشکل مواجه‌ هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز