خبرگزاری کار ایران

صادق خان:‌

ترامپ چهره نمادین راست‌های افراطی در سراسر جهان است

asdasd
کد خبر : ۸۱۳۴۷۷

شهردار لندن بار دیگر از رئیس‌جمهوری آمریکا انتقاد کرده و وی را چهره نمادین راست افراطی خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی سون نیوز، «صادق خان» شهردار لندن، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا را «نمادی برای تمام راست‌های افراطی در سراسر جهان» خواند. وی در نشست سالیانه حزب کارگر این سخنان را بر زبان آورد. 

وی در پاسخ به این‌که چرا رئیس‌جمهوری آمریکا مدام درباره او پیام توئیتری می‌فرستد، گفت که گرچه ایالات متحده یکی از متحدان نزدیک بریتانیا است، مشخص نیست که چرا «دونالد ترامپ درباره شهردار مسلمان لندن پیام توئیتری می‌فرستد».

شهردار لندن افزود: «نکته مهم اینجاست. آیا از ارزش‌هایمان دفاع می‌کنیم و در برابر کسی می‌ایستیم که اعمال و حرف‌هایش در تضاد آشکار با ارزش‌هایمان قرار دارد؟ یا آن‌که سکوت اختیار می‌کنیم؟ نکته اینجاست که ما رابطه ویژه‌ای با آمریکا داریم.»

خان در ادامه گفت: «آن‌ها نزدیک‌ترین متحدان ما هستند و این بدان معناست که هنگام مشکلات در کنارشان می‌ایستیم. اما ترامپ پوستری برای راست افراطی در سراسر جهان است.»

شهردار لندن در ادامه عنوان کرد: «این شخص توئیت‌های نژادپرستانه را بازنشر می‌کند و پیام‌هایی با چنین محتوایی می‌فرستد و پیام‌های نژادپرستانه را تبلیغ می‌کند. این کسی است که تظاهرات ضدنژادپرستی در شارلوت‌ویل را با یهودستیزان و هواداران برتری نژاد سفید یکی می‌داند.»

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز