خبرگزاری کار ایران

هنگ کنگ در آستانه اعتراض گسترده در فرودگاه/ اعمال محدودیت جدید برای استفاده از راه آهن فرودگاه

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۹۳۶

هنگ کنگ امروز- یکشنبه- از اعمال محدودیت جدید برای سفر با راه آهن پیش از وقوع جدید ترین حلقه اعتراضات احتمالی در فرودگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، هنگ کنگ امروز- یکشنبه- اعلام کرد که یک شب پس از درگیری‌­های خشونت‌بار و احتمال وقوع حلقه جدیدی از اعتراض‌­های گسترده در فرودگاه محدودیت جدیدی را برای سفر با راه آهن اعمال می‌کند.

هیأت اداره فرودگاه هنگ کنگ اعلام کرد که فقط اهالی مرکز شهر هنگ کنگ می­‌توانند از قطار سریع السیر فرودگاه استفاده کنند و اهالی شبه جزیره «کولون» مجاز به این اقدام نیستند.

این هیأت در ادامه افزوده است که فقط به کسانی که بلیط دارند، اجازه ورود به ایستگاه داده می­‌شود.

این قطار، مسافران را از طریق سلسه پل‌­هایی از زیر بندر به فرودگاهی در یک جزیره دور افتاده منتقل می­‌کند.

اعتراض­‌های ضد دولتی، فرودگاه را پیش از این مورد هدف قرار داد و معترضان، سالن ورودی را اشغال و مسیرهای منتهی به فرودگاه را بسته و خیابان­‌ها را در شهر «تونگ چانگ» به آتش کشیدند.

اعتراض‌­ها در هنگ کنگ در ماه ژوئن به دلیل طرح قانون ارجاع متهمان به چین برای محاکمه آغاز شد اما در ادامه خواسته­‌های معترضان گسترش پیدا کرد و در حال حاضر خواهان برگزاری انتخابات سراسری هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز