خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

گفت‌وگویم با زلنسکی معمول و خوب بود

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۷۸۱

رئیس‌جمهوری آمریکا به تنش‌ها در سیاست داخلی این کشور به دنبال تماس تلفنی‌اش با رئیس‌جمهوری اوکراین برای تحقیق درباره پسر نامزد انتخابات ۲۰۲۰ واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، امروز -‌شنبه- به تنش‌ها در سیاست داخلی این کشور به دنبال تماس تلفنی‌اش با رئیس‌جمهوری اوکراین برای تحقیق درباره پسر نامزد انتخابات ۲۰۲۰ واکنش نشان داد. 

وی در پیامی توئیتری گفت که حزب دموکرات می‌خواهد خود را از درخواست «جو بایدن»، معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا، مبنی بر اخراج دادستان اوکراین به‌خاطر تحقیق درباره پسرش دور کند. 

ترامپ در این پیام گفت: «رسانه‌های دروغین و شرکایشان، حزب دموکرات، می‌خواهند تا جای ممکن از درخواست بایدن از دولت اوکراین مبنی بر اخراج یک دادستان که مشغول تحقیق درباره پسرش بود فاصله بگیرند. بایدن گفته بود که اگر آن‌ها این کار را نکنند مبالغ هنگفت پول نصیب‌شان نخواهد شد.»

رئیس‌جمهوری آمریکا در ادامه گفت: «بنابراین آن‌ها داستانی را درباره من سرهم کردند و سعی کردند مکالمه معمول و خوبی را که با رئیس‌جمهوری اوکراین داشتم زیر سؤال ببرند. در آن گفت‌وگو هیچ حرف اشتباهی زده نشد. اما از سوی دیگر درخواست بایدن یک فاجعه تمام بود. رسانه‌های دروغین این را می‌داند اما نمی‌خواهد گزارشش کند!»

این در حالی است که روزنامه وال‌استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود که ترامپ در گفت‌وگوی تلفنی با «ولودیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهوری اوکراین، خواستار تحقیق درباره «هانتر بایدن»، پسر نامزد انتخابات سال ۲۰۲۰، شده است.       

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز