خبرگزاری کار ایران

دونالد ترامپ:

اوضاع بایدن بسیار سخت شده است

asdasd
کد خبر : ۸۱۲۰۴۲

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت که به باور او، مردم باید تعیین کنند که آیا سن و سال می‌تواند برای برخی نامزدها تعیین‌کننده باشد یا نه.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا،‌ «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا، روز گذشته -‌چهارشنبه- گفت که «جو بایدن»، نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۲۰۲۰، پس از آن‌که «جیمی کارتر» رئیس‌جمهوری پیشین این کشور، پیشنهاد اعمال محدودیت سنی برای شرکت در انتخابات را داد، در «موقعیت سختی قرار گرفته است».

کارتر پیشتر گفته بود که باید برای تصدی پست ریاست‌جمهوری این کشور شرط سنی وضع شود.

کارتر ۹۴ ساله در سخنرانی سالیانه خود در مرکز کارتر گفت: «امیدوارم شرط سن برای تصدی پست ریاست‌جمهوری در کار باشد. اگر ۱۵ سال جوان‌تر بودم و ۸۰ سال سن داشتم، گمان نکنم می‌توانستم وظایفم را به‌عنوان رئیس‌جمهور به‌نحو احسن انجام دهم.»

ترامپ در جمع خبرنگاران گفت که به باور او، مردم باید تعیین کنند که آیا سن و سال می‌تواند برای برخی نامزدها تعیین‌کننده باشد یا نه.

رئیس‌جمهوری آمریکا گفت: «چند روز پیش با مردی حرف زدم که ۸۵ ساله بود. باهوش‌ترین آدمی بود که تا به حال دیده بودم. با آدم‌های ۹۲، ۹۳ و ۹۴ ساله سروکار داشتم و همه‌شان باهوش بودند.»

وی در ادامه افزود: «اما نمی‌توانم این حرف را درباره بایدن بگویم. در این‌باره چیزی نمی‌دانم، اما او اخیرا جواب‌های بسیار عجیبی داده است.»

ترامپ در ادامه گفت: «کارتر این حرف را زد چون اوضاع برای بایدن بسیار سخت شده است. شکی نیست. اما من نمی‌خواهم جای بایدن حرف بزنم.»

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز