خبرگزاری کار ایران

بر اساس یک نظرسنجی جدید؛

۶۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند ترامپ شایستگی ورود مجدد به کاخ سفید را ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۰۸۶۹۸

اکثریت مردم آمریکا معتقدند که رئیس‌جمهوری ایالات متحده لایق آن نیست که برای دومین‌بار وارد کاخ سفید شود.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی کنگره آمریکا، اکثریت مردم آمریکا معتقدند که «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری ایالات متحده، لایق آن نیست که برای دومین‌ بار وارد کاخ سفید شود. 

براساس نظرسنجی شبکه تلویزیونی «سی‌ان‌ان» که روز گذشته نتایج آن منتشر شد، حدود ۶۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند که ترامپ لایق آن نیست که برای بار دوم به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود. در این میان، ۳۶ درصد از رای‌دهندگان اعلام کردند که وی لیاقت آن را دارد که برای بار دوم به کاخ سفید راه یابد. سه درصد نیز اعلام کردند که نظری در این‌باره ندارند. 

این نشان از آن دارد که در دو سال گذشته نظرها درباره ترامپ چندان تغییری نکرده است. در نظرسنجی پیشین سی‌ان‌ان در نوامبر ۲۰۱۷ میلادی، ۶۳ درصد از مردم معتقد بودند که ترامپ لایق آن نیست که دوباره به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شود. 

این نظرسنجی همچنان نشان داد که میزان رضایت از عملکرد ترامپ نیز ثابت مانده است. تنها ۳۹ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی معتقدند که ترامپ عملکرد خوبی دارد و ۵۵ درصد از او رضایت ندارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز