خبرگزاری کار ایران

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی:

مسئولیت حمله به عراق را بر عهده نگرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۰۲۱۶۷

وزیر امور خارجه اسرائیل ضمن خودداری از اظهار نظر درباره گزارش‌های خارجی در خصوص حمله این رژیم به مواضعی در عراق تأکید کرد که به اموری که مسئولیت آنها را به عهده نگرفته‌ایم، نخواهم پرداخت.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری أمد، «اسرائیل کاتس»، وزیر امور خارجه اسرائیل صبح امروز- یکشنبه- در مصاحبه بارادیو رسمی عبری از اظهار نظر درباره گزارش‌های خارجی در خصوص حمله رژیم صهیونیستی به برخی مواضع در عراق خودداری کرد و گفت: «به اموری که مسئولیت آنها را نپذیرفته‌ایم،‌ نخواهم پرداخت».

وی درباره حمله صبح امروز جنگنده‌های این رژیم به سوریه گفت: «مسئولیت این موضوع را با تمام پیامدهای آن به دلیل حمله مستقیمی که اسرائیل را  هدف قرار خواهد داد، پذیرفته‌ایم».

کاتس گفت: «جنگنده‌های اسرائیل شب گذشته عملیات حمله به سوریه را بر اساس این حقیقت انجام دادند که عملیات گسترده‌ای برای حمله هوایی به اهداف اسرائیل در حال تدارک است. عملیات نیروی هوایی، سر مار را مورد هدف قرار داد».

وی گزارش داد که ارتش اسرائیل از چندین ماه گذشته پیش از تصمیم حمله به پایگاه‌های جنوب شرق دمشق، این طرح را در دست بررسی داشته است. 

وزیر خارجه رژیم صهیونیستی درباره عملیات انفجار جمعه گذشته در شهرک «دولیب» در رام الله واقع در کرانه باختری که بر اثر آن یک سرباز زن اسرائیلی کشته و برادر و پدرش زخمی شدند، گفت: «محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با عدم محکومیت این جنایت،‌ خود را تضعیف می‌کند، حال آن‌که اموالی را به قربانیان بازداشت شده می‌پردازد».  

وی مدعی شد: «ما تمام تلاش‌های جنبش حماس در کرانه باختری را ریشه‌کن می‌کنیم و حضور ارتش اسرائیل تاکنون مانع حماس برای تسلط بر کرانه باختری شده است».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز