خبرگزاری کار ایران

تکذیب انتقال اسرای داعشی از اردوگاه «الهول» سوریه به نینوی

asdasd
کد خبر : ۷۹۱۰۴۶

وزارت مهاجرات عراق امروز- شنبه- اظهارات یکی از نمایندگان پارلمان این کشور مبنی بر انتقال اسرای داعشی از اردوگاه الهول سوریه به اردوگاه نینوی را تکذیب کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز، «جاسم العطیه»، نماینده وزارت مهاجرت عراق امروز -شنبه- با انتشار بیانیه­‌ای اعلام کرد: «اظهارات یکی از نمایندگان پارلمان درباره تکمیل اقدامات لازم برای انتقال خانواده­‌های داعشی از اردوگاه الهول سوریه به اردوگاه‌­های جنوب موصل کذب محض است»..

وی تأکید کرد که هیچ اطلاعاتی در این زمینه از سوی گروه‌­های دولتی یا دستگاه‌­های امنیتی به ما ابلاغ نشده است.

عطیه در ادامه افزود: «اگر تصمیمی برای انتقال خانواده‌­های داعشی وجود داشته باشد، ‌حتما دستگاه‌های امنیتی این موضوع را به طور دقیق بررسی خواهند کرد تا افراد غیر داعشی از آنها تفکیک شوند».

وی تأکید کرد که امنیت و ثبات عراق فراتر از هر موضوعی قرار دارد، چنانکه وزارت مهاجرت نیز طی سال­­‌های گذشته تمام تلاش خود را برای کمک به میلیون­‌ها آواره­ای که مناطق خود را از ترس عناصر تروریستی داعش ترک کرده بودند،‌ به کار بسته و در راستای وظیفه انسانی خود تمام جزئیات مرتبط با اردوگاه‌­های آوارگان را پی‌گیری می­‌کند.

عطیه در ادامه، اطلاعات نماینده پارلمان عراق در این زمینه را غیر دقیق توصیف کرد.

«شیروان دوبردانی» نماینده استان نینوی در پارلمان عراق روز گذشته-جمعه- از تصممیم دولت این کشور برای انتقال خانواد‌ه­های داعشی از اردوگاه «الهول» سوریه به اردوگاه­‌های جنوب موصل خبر داده و آن را برای همه خطرناک توصیف کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز