خبرگزاری کار ایران

کوشنر: دشمنی با ایران، عامل نزدیک‌تر شدن اعراب و اسرائیل است

asdasd
کد خبر : ۷۸۸۹۹۷

داماد و مشاور ارشد رئیس جمهوری آمریکا امروز- دوشنبه- مدعی شد که دشمنی با ایران، اعراب و اسرائیل را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «جرد کوشنر»، داماد و مشاور ارشد «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا امروز- دوشنبه در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز»، مدعی شد که دشمنی با ایران اعراب و اسرائیل را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. 

کوشنر در ادامه مواضع بی‌اساس خود افزود: «هیچ تهدیدی بزرگ‌تر از ایران برای امنیت منطقه وجود ندارد و دشمنی با این کشور، اعراب و اسرائیل را به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند».

وی در ادامه در اظهاراتی بی‌اساس مدعی شد که صلح بین اسرائیلی‌ها و فلسطینی‌ها بر امنیت دو طرف افزوده و تأثیر ایران در جهان عرب را کاهش می‌دهد. 

کوشنر کارگاه اقتصادی منامه را که ماه گذشته میلادی برگزار شد، ‌بعد اقتصادی طرح صلح (معامله قرن) توصیف کرد و مدعی شد که دستاوردهای بزرگی به همراه داشته است.

وی در ادامه افزود: «این کارگاه اقتصادی عرصه را برای مذاکرات جدید در جهان عرب درباره آینده فلسطینی‌ها و اسرائیلی‌ها گشوده است». 

بحرین ماه گذشته میلادی میزبان کنفرانس منامه با عنوان «صلح برای شکوفائی با مشارکت کشورهای عربی و بین‌المللی ضعیف بود و طرف فلسطینی و بسیاری از کشورهای عربی دیگر این کارگاه اقتصادی را تحریم کردند». 

کنفرانس بحرین، بعد اقتصادی معامله قرنی است که کاخ سفید اخیرا آن را اعلام کرده و هدف آن ارائه کمک‌های بلاعوض و وام‌هایی برای حمایت از فلسطین، ‌اردن، مصر و لبنان به ارزش کلی ۵۰ میلیارد دلار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز