خبرگزاری کار ایران

هشدار دمشق نسبت به پیامدهای افزایش حضور نظامی اروپا در سوریه

asdasd
کد خبر : ۷۸۵۱۷۶

دولت دمشق به اخبار موجود مبنی بر تصمیم کشورهای اروپائی برای اعزام نیروهای بیشتر به شمال شرق سوریه واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «فیصل المقداد»، معاون وزیر خارجه سوریه در مصاحبه با شبکه «العهد» به کشورهای خارجی نسبت به پیامدهای افزایش نیروهای نظامی آنان در شمال شرق این کشور هشدار داد و گفت: «به تمام کسانی که در حال حاضر به فکر اعزام نیروهای جدید به سوریه هستند، تأکید می‌کنم که سخت در اشتباهند و نیروهای خود را بدون هیچ توجیهی اعزام و در حقیقت قربانی می‌کنند».

این دیپلمات سوری در ادامه با طرح این پرسش از کشورهای اروپایی که از اعزام نیرو به سوریه چه عاید آنان می‌شود، گفت: «این تصمیم فقط در فرمانبرداری از دولت آمریکا و تسلیم در برابر امیال اسرائیل اتخاذ شده است». 

وی خطاب به آنها گفت که آیا به تخریب سوریه ادامه داده تا از جان سربازان و نظامیان خود محافظت کنند.

مقداد همچنین برخی طرف‌های عرب را مسئول اعزام نیروهای بیشتر به خاک سوریه از جمله مناطق تحت کنترل نیروهای دموکرات برشمرد.

رسانه‌های غربی اخیرا از تصمیم انگلیس و آلمان برای اعزام نیروهای بیشتر به سوریه به منظور پر کردن خلأ ناشی از خروج نیروهای آمریکا از این کشور خبر داده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز