خبرگزاری کار ایران

بیانیه وزارت کشور کویت درباره شناسائی عناصر تروریستی وابسته به «اخوان المسلمین»

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۷۶۹

وزارت کشور کویت تصاویر عناصر تروریستی وابسته به گروه «اخوان المسلمین» را که دادگاه مصر آنها را به ۱۵ سال حبس محکوم کرده است، منتشر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، وزارت کشور کویت عصر روز گذشته- جمعه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که عناصر تروریستی منتسب به گروه «اخوان المسلمین» که در دادگاه مصر به ۱۵ سال حبس محکوم شده‌اند، از این کشور گریخته و به کویت نفوذ کردند. 

در این بیانیه آمده است که نهادهای مرتبط در وزارت کشور کویت نشانه‌هایی از حضور این عناصر را کشف کرده و از طریق انجام تحقیقاتی توانستند مکان این افراد را شناسائی کنند و عملیات امنیتی را برای دستگیری آنها انجام دهند. 

بیانیه مذکور توضیح داده است که این عناصر تروریستی پس از انجام تحقیقات و بازرسی اولیه از آنها به انجام عملیات تروریستی و ایجاد اخلال امنیتی در اماکن مختلف در خاک مصر اعتراف کردند. 

این بیانیه تأکید کرده است که تحقیقات همچنان برای شناسائی عواملی که این عناصر را از مصر فراری داده و همه همکاران آنها ادامه دارد.

وزارت کشور کویت هشدار داد با تمام کسانی که در این موضوع همکاری داشته یا با این عناصر تروریستی یا هر نوع گروه تروریستی ارتباط داشته باشند، مسامحه نخواهد کرد و درس عبرتی به تمام کسانی که در پی اخلال امنیت در کویت هستند، خواهد داد. 

این وزارتخانه همچنین اعلام کرد که عناصر دستگیر شده به زودی تحویل مقام‌های مصری خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز