خبرگزاری کار ایران

بیانیه رهبران حماس پس از دیدار با هیات اطلاعات مصر:

صلح تنها به شرط شکست محاصره غزه محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۸۴۶۷۷

جنبش حماس به دنبال نشست رهبران این جنبش با هیأت اطلاعاتی مصر در غزه با انتشار بیانیه‌­ای اعلام کرد که مقاومت در غزه فقط به شرط شکست محاصره این بخش، صلح را می‌پذیرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، رهبران جنبش حماس پس از دیدار با هیأت اطلاعاتی مصر در غزه با انتشار بیانیه‌­ای اعلام کردند: «دشمن دریافته است که مقاومت در غزه فقط به شرط شکست محاصره غزه، صلح را می‌­پذیرد».

بر اساس این بیانیه، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «یحیی السنوار»، رئیس این جنبش در جلسه مذاکره با هیأت مصری به ریاست «ایمن بدیع» و حضور «احمد عبدالخالق» و «عمید تامر» با عنوان «تفاهم با دشمن» حضور داشتند.

حماس در این بیانیه بر اهمیت موضع فلسطین که از توافق ملی بر استراتژی مقابله با خطرها و در رأس آنها معامله قرن و کننفرانس بحرین سرچشمه می‌­گیرد، تأکید کرده است.

این بیانیه چند ساعت پس از آن صادر شد که «فتحی حماد» یکی از رهبران حماس اعلام کرد که این جنبش به دشمن صهیونیستی مهلت می‌­دهد که محاصره را از غزه برداشته و تفاهم‌­های صورت گرفته را اجرا کند، در غیر این صورت جنبش ابزارهای و روش‌­هایی را در اختیار دارد و منتظر اجازه است تا دشمن را منفجر کند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز