خبرگزاری کار ایران

واکنش فراکسیون حزب الله به تحریم‌­های آمریکا علیه اعضای این حزب/ سیدحسن نصرالله جمعه سخنرانی می‌­کند

asdasd
کد خبر : ۷۸۳۸۷۳

نماینده فراکسیون حزب‌الله لبنان تحریم‌­های اخیر واشنگتن علیه تعدادی از اعضای این کمیته پارلمانی را اهانت به ملت لبنان توصیف کرد.

به گزارش یلنا به نقل از الجزیره، «علی فیاض» نماینده فراکسیون حزب‌الله لبنان در پایگاه الکترونیک خود تصمیم آمریکا در تحریم مقام‌های حزب الله در پارلمان این کشور را توهین به ملت لبنان توصیف کرد و از پارلمان خواست که موضع رسمی خود را در محکومیت این اقدام اتخاذ کند.

«امین شری» دیگر نماینده فراکسیون حزب‌الله لبنان در پاسخ به پرسش خبرنگاران درباره تحریم‌­ها هنگام ورود وی به پارلمان که مشمول مجازات تحریم شده، فقط لبخند زد.

آمریکا روز گذشته -سه‌شنبه- شری و «محمد رعد» دو نماینده فراکسیون حزب‌الله را به اتهام سوءاستفاده از نظام سیاسی و مالی لبنان به نفع این حزب و ایران تحریم کرد. این تحریم همچنین شامل «وفیق صفا» مسئول یگان ارتباط و هماهنگی در حزبالله نیز می‌­شود.

شبکه «المنار» لبنان به دنبال اعمال این تحریم‌­ها اعلام کرد که «سید حسن نصر الله» دبیرکل حزب‌الله لبنان عصر روز جمعه آینده با حضور در این شبکه درباره پرونده‌­های مختلف به ویژه موضوع تحریم‌­های اخیر صحبت خواهد کرد.

«علی حسن خلیل»، وزیر دارایی لبنان و معاون «نبیه بری»، رئیس پارلمان این کشور و متحد حزب الله گفت: «تحریم‌­ها شامل همه مردم لبنان می‌­شود هر چند که عنوان آن حزب الله باشد.»

وی افزود: «اقداماتی که لبنان اتخاذ خواهد کرد و قوانینی که به گواهی نهادهای بین‌المللی صادر شده این تحریم‌­ها را بی‌اساس و غیرقابل توجیه قرار می‌­دهد».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز