خبرگزاری کار ایران

انتشار جزئیات حمله به کارگران عرب در قزاقستان

asdasd
کد خبر : ۷۷۹۳۶۴

استاندار استان «آتیرائو» قزاقستان دلیل مشاجره گروهی بین کارگران داخلی و خارجی در میدان نفت و گاز «تنگیز» را اختلافات بر سر شرایط کار اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «نورلان نوگایف»، استاندار استان «آتیرائو» قزاقستان اعلام کرد که دلیل مشاجره گروهی بین کارگران دخلی و خارجی در میدان نفتی «تنگیز» به اختلاف آنها بر سر شرایط کاری برمی‌گردد.

وی در دیدار با رئیس شرکت «تینگز شورویل» که از میدان نفتی مذکور استفاده می‌کند، گفت: «این مشکل به دلیل شرایط کاری مختلف پدید آمده و این یک موضوع سیستمی است که باید توسط ریاست شرکت و شرکت‌های دیگر حل شود.

نوگایف در ادامه افزود: «سرمایه‌گذاران باید لزوم رعایت قوانین کشوری را که در آن فعالیت می‌کنند و نیز رعایت ارزش‌‌های اخلاقی و عدم اهانت به کرامت شخصی را درک کنند».

«ایمر بونیر»، مدیر اجرایی شرکت تینگز شورویل هم تأکید کرد که این شرکت در حد توان برای حل این موضوع و جلوگیری از تکرار آن در .آینده تلاش خواهد کرد. 

وی همچنین از مقام‌ها و نیروهای امنیتی داخلی برای کمک به حل سریع ماجرا تشکر و قدردانی کرد.

مشاجره گروهی بین کارگران داخلی و خارجی در میدان نفتی تینگز پس از آن صورت گرفت که یکی از کارگران عرب در صفحه فیسبوک خود تصویری از خود همراه با یک دختر قزاق را منتشر کرد که این موضوع خشم کارگران داخلی را برانگیخت و موجب مشاجره و درگیری و زخمی شدن بیش از ۳۰ نفر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز