خبرگزاری کار ایران

عربستان اسامی هیات شرکت‌کننده در نشست منامه را اعلام کرد

asdasd
کد خبر : ۷۷۷۸۳۷

عربستان سعودی امروز- سه شنبه- به صورت رسمی اسامی هیأت شرکت کننده این کشور در کنفرانس بحرین را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی اعلام کرد که «محمد بن عبدالله الجدعان» وزیر دارائی این کشور، «محمد آل الشیخ»، وزیر کشور و «یاسر الرمیان»، رئیس صندوق سرمایه‌گذاری کل، اعضای هیأت سعودی اعزامی به کارگاه اقتصادی «صلح برای شکوفائی» به میزبانی بحرین و نظارت آمریکا هستند. 

این خبرگزاری مدعی شده است: «مشارکت عربستان در راستای ادامه مواضع ثابت و حمایت همیشگی این کشور از مسأله فلسطین و کمک به ملت برادر فلسطین به منظور تضمین ثبات و رشد و زندگی سعادتمندانه صورت می‌گیرد. عربستان بر موضع ثابت خود در قبال مسأله فلسطین و حل آن بر اساس طرح صلح عربی با تشکیل دولت مستقل فلسطینی با مرزهای سال ۱۹۶۷ به پایتختی قدس شرقی تأکید کرده است». 

مقام‌های عربستان سعودی که اخیرا از هیچ اقدامی برای عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی فروگذار نکرده اند، در این‌باره مدعی شدند که ریاض با دعوت از تلاش‌های بین‌المللی برای تحقق صلح عادلانه و فراگیر تأکید کرده است که از تمام تلاش‌های بین‌المللی با هدف شکوفائی منطقه و ایجاد محیطی برای جذب سرمایه‌گذاری و تقویت فرصت‌های رشد اقتصادی حمایت می‌کند. 

آمریکا روز شنبه گذشته اعلام کرد که طرح صلح این کشور در نظر دارد سرمایه‌هایی بالغ بر ۵۰ میلیارد دلار به نفع فلسطین جمع‌آوری کرده و یک میلیون فرصت شغلی ایجاد و تصمیم دارد تولید ملی آن را در طول ۱۰ سال دو برابر کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز