خبرگزاری کار ایران

ردپای همکاری منافقین و سعودی‌ها در حادثه نفتکش‌ها

asdasd
کد خبر : ۷۷۶۹۳۲

حادثه نفتکش‌های بندر فجیره که ماه گذشته صورت گرفت، همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار گفته و جزئیات دقیقی از این حادثه منتشر نشد، حادثه‌ای که سعودی‌ها و آمریکایی‌ها در ادعایی بی‌اساس انگشت اتهام را به‌سوی ایران نشانه رفتند، اما به تازگی اسنادی مبنی بر همکاری گروهک تروریستی منافقین و سعودی‌ها در این حادثه منتشر شده است.

به گزارش ایلنا، به تازگی فایل صوتی مکالمه میان دو تن از اعضای گروهک تروریستی منافقین توسط وبسایت خبری ایران فرانت پیج (IFP News) منتشر شده است.

مکالمه‌ تلفنی بین اعضای گروهک تروریستی منافقین مشخص می‌کند که این گروهک و عربستان سعودی در زمینه موضوع انفجار نفتکش‌ها در فجیره همکاری داشته‌اند، از سوی دیگر، چند روز پیش خبری توسط وبسایت خبری کویتی منتشر شده بود مبنی بر اینکه ماه گذشته اعضای گروهک تروریستی منافقین هنگام خرید «قایق تندرو» در خلیج‌فارس دستگیر شده‌اند.

با کنار هم قرار دادن این پازل‌ها، به راحتی می‌توان به نقش داشتن منافقین و همچنین عربستان سعودی در حادثه بندر فجیره پی برد، حادثه‌ای که در جهت خدشه‌دار کردن نام ایران در منطقه و همچنین در راستای منافع هر دو طرف سعودی-منافقین صورت گرفت.

در فایل صوتی منتشر شده، دو تن از اعضای منافقین، در مورد موضوع معرفی ایران به عنوان متهم اصلی حملات اخیر نفتکش ها در خلیج‌فارس بحث می‌کنند.

این مکالمه تلفنی میان شهرام فاخته، عضو رسمی و مسئول یگان سایبری گروهک تروریستی و حسین داعی الاسلام، عضو دیگر این گروهک که ساکن آمریکاست صورت گرفته است.

در این تماس تلفنی فاخته در سؤالی که می‌پرسد، به تماس عربستان سعودی با دفتر مریم رجوی، سرکرده این گروهک اشاره می‌کند و در خصوص نحوه هماهنگی بین منافقین و عربستان در فضاسازی علیه ایران در پی حمله به نفتکش‌ها در منطقه نظر داعی الاسلام را جویا می‌شود.

فاخته سؤال خود را این‌گونه می‌پرسد: «تمام تلاش‌ هفته گذشته ما انتصاب انفجارها به رژیم (ایران) بوده، سعودی‌ها در تماس با دفتر خواهر مریم پیگیر نتایج هستند و در جمع‌بندی اقدامات و عواقب احتمالی به چه محورهایی اشاره کنیم؟»

داعی الاسلام در پاسخ به سؤال می‌گوید: «فکر می‌کنم عواقب مختلفی می‌تواند داشته باشد. رفتن این پرونده به شورای امنیت تا دخالت نظامی و هر عاقبتی می‌تواند داشته باشد.»

این گفتگو مدرکی مستند در زمینه همکاری عربستان با گروه‌های معاند و تروریستی در زمینه اتهام افکنی و عملیات فریب در خصوص ایران است. این عملیات فریب پس از اتفاقات مشکوک و تحریک‌آمیز در منطقه در زمینه حمله به نفتکش‌ها سؤالات جدی را در خصوص اینکه چه کسی پشت این حملات قرار دارد، مطرح می‌کند.

حملات صورت گرفته به دو کشتی در خلیج عمان و همچنین حمله به چهار نفتکش در بندر فجیره امارات متحده عربی باعث افزایش تنش در خاورمیانه شد و چشم‌انداز یک درگیری نظامی بین ایران و ایالات‌متحده را شکل داده است.

گروهک تروریستی منافقین که بیش از 17 هزار ایرانی را به شهادت رسانده، از ایالات‌متحده و متحدانش در منطقه از جمله عربستان سعودی حمایت می‌کند.

پس از انقلاب اسلامی، منافقین با انجام فعالیت‌های تروریستی، دشمنی خود علیه ایران را آغاز کرده و همچنان به دنبال وارد کردن صدمه به ایران است.

منبع: نفت خبر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز