خبرگزاری کار ایران

اعتراف یک شهروند آمریکایی به تهدید سناتور منتقد ترامپ

asdasd
کد خبر : ۷۶۶۹۳۲

فردی از منطقه «بروکلین» در شهر نیویورک روز گذشته- جمعه- به تهدید به قتل یک سناتور به دلیل انتقاد از رئیس جمهوری آمریکا اعتراف کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «مایکل برگن» فردی از منطقه «بروکلین» در شهر نیویورک آمریکا روز گذشته -جمعه- به تهدید یک سناتور منتقد «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور اعتراف کرد.

بر اساس اعلام دفتر «ریچارد دونوجو»، دادستان کل آمریکا برگن را به ۱۰ سال حبس محکوم کرده و توضیح داده است که وی یک پیام صوتی را به سناتوری که نامش را ذکر نکرده مبنی بر اینکه «یک گلوله در بدنت خالی می‌کنم»، ارسال کرده است.

این متهم،‌ به سناتور مذکور نسبت به انتقاد همیشگی از ترامپ هشدار داده و گفت: «بهتر است هر روز که درخیابان راه می‌روی نگاهی به پشت سرت بیندازی،‌ چرا که گلوله در کمین توست». 

برگن مدعی شد که وی این پیام صوتی را پس از عصبانیت شدید از شنیدن انتقاد این سناتور از ترامپ در موضوع مبارزه با سقط جنین فرستاده است.

دادستان کل با اعلام اینکه برگن این سناتور آمریکایی را به قتل و دخالت در وظایف قانونی تهدید کرده، تأکید کرد که وزارت دادگستری آماده محاکمه کسانی است که برای تخریب نظام قانونی و ترساندن مقام‌ها از طریق تهدید به خشونت تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز