خبرگزاری کار ایران

مقام بلندپایه رژیم صهیونیستی:

اسرائیل در کنفرانس بحرین با محوریت طرح صلح آمریکا شرکت می‌کند

asdasd
کد خبر : ۷۶۵۷۴۴

یک مقام بلند پایه رژیم صهیونیستی گفت که آمریکا از اسرائیل برای مشارکت در کنفرانس اقتصادی بحرین در ماه آینده در چارچوب موضوع معامله قرن رسما دعوت کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از شؤون اسرائیلی، یک مقام بلند پایه صهیونیستی از دعوت رسمی آمریکا از اسرائیل برای مشارکت در کنفرانس ماه آینده بحرین با محوریت معامله قرن خبر داد.

کانال ۱۳ اسرائیل به نقل از این مقام اسرائیلی گفت: «دولت آمریکا از اسرائیل برای مشارکت در کنفرانس بحرین که قرار است ماه آینده برگزار شود، دعوت رسمی به عمل آورده است».

این منبع افزود: «دعوت در قالب نسخه برگه‌ای از طریق پست دیپلماتیک ارسال شده و انتظار می‌رود که پاسخ اسرائیل به این دعوت مثبت باشد و در این کنفرانس شرکت کند». 

آمریکا و بحرین پیش از این اعلام کردند که «منامه» در روزهای ۲۵ و ۲۶ ژوئن میزبان نشست اقتصادی با عنوان «صلح برای شکوفائی» به منظور تشویق برای سرمایه گذاری در مناطق فلسطینی به عنوان نخستین گام در مسیر طرح صلح ویژه جنگ فلسطین- اسرائیل با نام معامله قرن خواهد بود.

پیش‌بینی می‌شود که آمریکا در کنفرانس بحرین از بخش نخست معامله قرن که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری این کشور از دو سال پیش وعده آن را داده است، رو نمائی کند.

تشکیلات خود گردان فلسطین با اتهام آمریکا به انتقال جنگ فلسطین- اسرائیل از قالب سیاسی به چارچوب دینی با پوشش اقتصادی با طرح مذکور به شدت مخالفت و تأکید کرده است که در این کنفرانس شرکت نخواهد کرد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز