خبرگزاری کار ایران

نتانیاهو دستور تشدید حملات به غزه را صادر کرد

asdasd
کد خبر : ۷۵۹۲۶۳

نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه پس از تشدید بمباران غزه و پاسخ دفاعی گروه‌های مقاومت اعلام کرد که به ارتش دستور تشدید حملات به نوار غزه را داده است.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز- یکشنبه- در نشست شورای وزرای این رژیم گفت که دستور تشدید حملات علیه غزه با استفاده از تقویت پیاده نظام، توپخانه و وسایل زرهی را برای ارتش صادر کرده است.

وی همچنین با ارسال پیامی به صهیونیست‌ها گفت: «از شما می‌خواهم که به مقررات امنیتی به شدت پایبند باشید».

نخست‌وزیر اسرائیل، در ادامه حماس را مسئول تمامی عملیا اخیر دانست و این جنبش مقاومت را مورد تهدید قرار داد.

ارتش اسرائیل عصر روز گذشته- شنبه- به دنبال اقدام دفاعی نیروهای مقاومت و پاسخ تلافی‌جویانی به حملات رژیم صهیونیستی، حملات سنگینی را علیه مواضع حماس در غزه صورت داد.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی در نوار غزه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که مسئولیت بمباران مواضع دشمن صهیونیست را به عهده می‌گیرد. این اتاق تأکید کرد که حملات مذکور در پاسخ به جنایت‌های این رژیم علیه شهروندان فلسطین و ریختن خون آنان در روز جمعه گذشته صورت گرفته است.

«اوفیر گندلمن» سخنگوی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که دو جنبش حماس و جهاد اسلامی از صبح امروز حدود ۲۰۰ موشک به سرزمین‌های اشغالی شلیک کرده‌اند. 

به دنبال متشنج شدن اوضاع در ساعات اخیر مدارس اسرائیل در مناطق مجاور نوار غزه تعطیل شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز