خبرگزاری کار ایران

صدور دستور قضائی درباره توقیف اموال مقام‌های نظام سابق سودان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۶۸۶

دستگاه قضائی سودان دستوری را مبنی بر توقیف اموال متعلق به مقام‌های نظام سابق این کشور در سطوح فدرال و ایالتی صادر کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، دستگاه قضای سودان حکم توقیف اموال متعلق به مقام‌های نظام سابق «عمر البشیر» رئیس‌جمهوری مخلوع این کشور در دو سطح فدرال و ایالتی را صادر کرد که اسامی املاک و مستغلات توقیف شده شامل خانواده البشیر نیز می‌شود.

بر اساس بیانیه صادر شده توسط اداره کل ثبت اراضی درتاریخ ۲۵ آوریل، زمین‌های تصرف شده در تمام استان‌های این کشور از اول ماه جاری میلادی تا اطلاع ثانوی توقیف می‌شوند.

روزنامه «الانتباه» سودان اسامی مهمترین فرماندهان نظامی سابق را که اموال آنان توقیف شده،‌ منتشر کرد.

اسامی به شرح زیر است: 

 «علی کرتی»، «البشیر عبد الله حسن البشیر»، «هند محمد حسن أحمد البشیر»، « حسن عبد الله حسن احمد البشیر»، «علی عثمان محمد طه»، «أمیمة أحمد البشیر»، «آمنة حسن أحمد البشیر»، «فاطمة خالد أحمد البشیر»، «محمد نافع علی نافع»، «الزبیر أحمد الحسن»، «عوض الجاز»، «عبد الرحیم محمد حسین»، «فیصل حسن»، «أحمد بلال»، «عثمان سلمان»، «إبراهیم أحمد عمر»، «أحمد البلال الطیب»، «حسین خوجلی»، «الفاتح عز الدین»، «مأمون حمیدة» و «بکری حسن صالح».

سودان در حال حاضر در مرحله انتقالی پس از سقوط عمر البشیر در تاریخ ۱۱ آوریل در نتیجه جنبش اعتراض‌آمیز مردمی به سر می‌برد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز