خبرگزاری کار ایران

سیدحسن نصرالله:

اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند، معامله قرن محقق می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۵۳۹۷۷

دبیرکل حزب‌الله لبنان تاکید کرد:امروز اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند معامله قرن محقق خواهد شد اما اگر امیدوار و استوار باشند به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد..

 

به گزارش ایلنا، سیدحسن نصرالله در آغاز سخنرانی خود به مناسبت میلاد امام زمان (عج) ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی در سریلانکا، به بازماندگان این حادثه تسلیت گفت.

وی ضمن تاکید بر لزوم مقابله با تروریسم و خشکاندن ریشه های آن از همه جهانیان خواست که در راستای مقابله با تروریسم و حامیان آن تلاش کنند.

نصرالله افزود: تروریسم دست گذاشته بر روی همه اعیادی که در جهان وجود دارد، از سریلانکا گرفته تا فلسطین اشغالی و یمن، و به رغم تمام این فجایعی که تروریسم در اعیاد به بار می آورد ما باید اعیاد را زنده نگاه داریم(جشن بگیریم).

وی خاطرنشان کرد: در همه ادیان الهی یک تفکر قالب و مرکزی درخصوص آخرالزمان و اقامه عدل الهی در زمین و اینکه صالحین وارث زمان هستند وجود دارد و این از بدیهیات همه ادیان الهی است که زمین به دست یک فرمانده لایق از ظلم پاکسازی می شود و عدل الهی در جهان برپا می شود.

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: این پیشوای لایق در عقیده مسلمین نواده رسول الله است و آینده بشریت به دستان او محقق خواهد شد، ما امروز به امید نیاز داریم چرا که جنگ امروز جنگ با نا امیدی و یاس است.

سیدحسن نصرالله در ادامه تاکید کرد که نا امیدی در جامعه منجر به تسلیم شدن در برابر تمامی چالش ها می شود و خطرناکترین چیزها در جامعه رواج ناامیدی است چه در سطح فردی و چه در سطح جمعی.

وی در ادامه با اشاره به «معامله قرن» گفت: امروز اگر فلسطینی‌ها ناامید شوند معامله قرن محقق خواهد شد اما اگر امیدوار و استوار باشند به فضل خدا آن را نابود خواهند کرد و هیچ استکباری نمی تواند توطئه های خود را عملی کند، همچنین اگر لبنانی ها نا امید شوند آمریکا لبنان را به دستان رژیم صهیونیستی می دهد.

 رهبر حزب الله لبنان در واکنش به ادعای روزنامه الرای کویت که اعلام کرده بود حزب الله و اسرائیل در تابستان سال جاری وارد جنگ میشوند، گفت: معتقد است که در تابستان سال جاری یک جنگ تمام عیار در انتظار این جبش با اسرائیل است.

سید حسن نصرالله با اشاره به ادعای کذب روزنامه اعلام کرد که این ادعا از پایه غلط است و در زمان بسیار نادرستی منتشر شده است.

وی تاکید کرد: مقاومت خود را برای بدترین احتمالات آماده کرده است و ما وارد تحلیلات سیاسی نمی شویم، من نمی خواهم قاطعانه چیزی را تایید و یا تکذیب کنم اما نظر شخصی من بیشتر به این سمت است که بعید است رژیم صهیونیستی به دلیل عدم آمادگی جبهه داخلی وارد جنگ شود، و ادعایی که درخصوص توانایی رژیم صهیونیستی برای مقابله موشکی وجود دارد کذب محض است و این رژیم توانایی مقابله با حملات موشکی را ندارد.

دبیر کل حزب الله لبنان در ادامه تاکید کرد: آن زمان که رژیم صهیونیستی می توانست با تسلیحات جنگی هوایی وارد جنگ شود گذشته است و اسرائیل مجبور است تا در هر جنگی از نیروی زمینی خود بهره بگیرد که در این صورت نیز نیروی زمینی رژیم صهیونیستی آمادگی ورود به جنگ را ندارد.

نصرالله افزود: حنی یک رویکردی درون رژیم صهیونیستی وجود دارد که گفته می شود حالا که آمریکا به ریاست ترامپ درحال تلاش برای تحریم حزب الله و تضعیف آن است چرا باید جنگی را علیه لبنان آغاز بکنیم؟ به هر حال این رویکر در راستای توجیه و سرپوشی برای ترس رژیم صهیونیستی از حزب الله است.

وی تاکید کرد: اسرائیل دشمنی طماع و حیله گر است و ما به هیچ گونه تحلیلی تکیه نداریم بلکه خود را آماده ی هرگونه مقابله کرده‌ایم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز