خبرگزاری کار ایران

بنیامین نتانیاهو:

پس از پیروزی در انتخابات، از سران عرب پیام تبریک دریافت کردم

asdasd
کد خبر : ۷۵۲۱۴۰

رسانه‌های اسرائیلی به نقل از نخست وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کردند که وی پس از پیروزی در انتخابات پیام‌های تبریک بسیاری از سران عرب دریافت کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از المیادین، رسانه‌های عبری زبان به نقل از «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نوشتند که بسیاری از سران عرب پس از پیروزی در انتخابات اخیر پیام تبریک برای وی ارسال کرده‌اند. 

نتانیاهو به مناسبت پیروزی در انتخابات در جمع اعضای حزب لیکود گفت: «این هفته، پیام‌های تبریک فراوانی از رهبران جهان دریافت کردم اما آنچه که به طور خاص مایه خوشحالی من شد، پیام تبریک سران عرب و کشورهای اسلامی بوده است».

وی در ادامه گفت: «من از یک یا دو رهبر عرب سخن نمی‌گویم بلکه صحبت از تعداد فراوانی از سران عرب است. من ایمان دارم که دریچه امید بزرگی به روی آینده گشوده شده است». 

بر اساس این گزارش، نتانیاهو که درگیر چندین پرونده فساد است، در رقابت با «بنی گانتز» رئیس اسبق ستاد فرماندهی اسرائیل توانست از طریق ائتلاف با احزاب راست افراطی در انتخابات پیروز شود. 

نتانیاهو بارها از روابط و دیدار با تعدادی از سران عرب در دوره‌های قبل سخن گفته و در اکتبر ۲۰۱۸ نیز به سلطنت‌نشین عمان سفر و با «سلطان قابوس» پادشاه این کشور دیدار کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز