خبرگزاری کار ایران

ترامپ: نمی‌دانم چه کسی در انتخابات اسرائیل پیروز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۷۳۰۸

رئیس‌جمهوری آمریکا با هشدار نسبت به نتایج انتخابات پارلمانی در سرزمین‌های اشغالی از احتمال تشدید رقابت بین نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و رقیب اصلی او خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا سه روز پیش از برگزاری انتخابات در اسرائیل  در کنفرانس سالانه ائتلاف جمهوری‌خواه یهود در لاس وگاس گفت: «چه کسی در انتخابات اسرائیل پیروز خواهد شد؟ من نمی‌دانم». 

ترامپ تأکید کرد که رقابت بین «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی و «بنی گانتز» رقیب اصلی او بسیار شدید خواهد بود. وی در ادامه افزود: «هر دو مرد شایسته هستند»!

رئیس‌جمهوری آمریکا همچنین گفت «اما من با به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان اشغالی در کاخ سفید در کنار نخست‌وزیر شما بوده‌ام».

اقدام ترامپ در به رسمیت شناختن حاکمیت اسرائیل بر بلندی‌های جولان در حقیقت کمک به مبارزه انتخاباتی نتانیاهو در مواجهه با رقابت سختش با گانتز در انتخابات پیش روست».

ترامپ در سخنرانی‌ خود در لاس وگاس هیچ نوع جزئیاتی از جدول زمانی طرح صلح بین اسرائیل و فلسطین (معامله قرن) که احتمالا پس از برگزاری انتخابات در سرزمین‌های اشغالی فاش می‌شود، ارائه نداد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز