خبرگزاری کار ایران

حزب کنگره ملی سودان: از برگزاری راهپیمائی گسترده روز پنجشنبه حمایت می­‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۷۴۹۰۳۱

حزب حاکم کنگره ملی در سودان اعلام کرد که به منظور تأکید بر پای بندی به ثبات در این کشور از برگزاری راهپیمائی گسترده فردا- پنجشنبه- حمایت می­‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی، خبرگزاری سودان به نقل از «احمد هارون» معاون امور سیاسی و سازمانی حزب کنگره ملی سودان گفت: «این حزب از تلاش نیروهای گفت‌وگوی ملی برای برگزاری راهپیمائی گسترده فردا- پنجشنبه حمایت می­‌کند».

وی تأکید کرد که این حمایت در راستای تأکید بر این نکته صورت می­‌گیرد که قدرت­‌های سیاسی و اجتماعی  به حفظ صلح و امنیت و ثبات سودان پایبند هستند.

 هارون با تقدیر از نقش‌­های بزرگی که نیروهای منظم مختلف برای حفظ امنیت و ثبات سودان ایفا می‌کنند، گفت: «حزب کنگره ملی از انسجام این نیروها و پیروی آنها از رهبران خود بسیار قدردانی می‌کند».

معاون امور سیاسی و سازمانی حزب کنگره ملی از شهروندان سودانی خواست که پلیس این کشور را در انجام مأمویت خود و حفظ نظم عمومی یاری کنند.

وی در پایان تأکید کرد که تلاش برخی گروه‌­های سیاسی برای سست کردن اراده مردم و سوء استفاده از اوضاع سیاسی فعلی راه به جایی نخواهد برد و تغییر مورد خواست مردم تنها راه ایمن برای حفظ سلامت کشور است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز