خبرگزاری کار ایران

تعلیق فعالیت‌ یک گروه مخالف دولت کره‌شمالی

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۶۲

یک گروه مخالف دولت کره‌شمالی از تعلیق موقت فعالیت‌هایش خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، یک گروه مخالف دولت کره‌شمالی که متهم به حمله به سفارت این کشور در مادرید شده بود امروز -پنج‌شنبه- اعلام کرد که به‌طور موقت فعالیت‌های خود را معلق می‌کند. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که دادگاهی در اسپانیا در پی حمله این گروه به سفارت کره‌شمالی در مادرید دستور بازداشت بین‌المللی دو مظنون را در این زمینه صادر کرد که گمان می‌رود در حال حاضر در ایالات متحده به سر می‌برند.

این گروه که خود را «پدافند شهروندی کیولیما» می‌نامد، امروز در پایگاه اینترنتی خود اذعان به دست داشتن در این حادثه کرد، اما در عین حال اعلام کرد که این حادثه حمله نبوده و این گروه به دعوت سفارت کره‌شمالی در اسپانیا وارد این ساختمان شده بود. 

در بیانیه این گروه آمده است که «وظایف بزرگ‌تری» دارد و در پی «گزارش‌های غرض‌ورزانه» رسانه‌ها فعالیت خود را به طور موقت تعلیق خواهد کرد. 

در متن این بیانیه آمده است: «از رسانه‌ها می‌خواهیم که از تمرکز بر گروه ما و اعضایش دست بکشند». در این بیانیه همچنین آمده است که اعضای این گروه پناهجویان اهل کره شمالی هستند، اما اخیرا ارتباطی با مخالفان این کشور در کره‌جنوبی نداشته است. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز