خبرگزاری کار ایران

بشار الجعفری:‌

بلندی‌های جولان به سوریه بازگردانده خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۲۵۸

سفیر سوریه در سازمان ملل گفت که ایالات متحده می‌تواند به جای خاک سوریه زمین‌های خود را به دولت اسرائیل ببخشد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «بشار الجعفری» سفیر سوریه در سازمان ملل، در جلسه شورای امنیت این سازمان برای به رسمیت شناختن بلندی‌های جولان به‌عنوان بخشی از خاک اسرائیل از سوی دولت آمریکا گفت که ایالات متحده می‌تواند به جای خاک سوریه زمین‌های خود را به دولت اسرائیل ببخشد.

بشار الجعفری گفت: «می‌توانید کارولینای شمالی و جنوبی را به اسرائیل بدهید. چرا که نه؟ کارولینای جنوبی سرزمین محشری است... اگر دولت آمریکا واقعا می‌خواهد از اسرائیل حمایت کند، چند ایالت خود را به آنها تقدیم کند.»

در واکنش به این سخنان الجعفری، سفیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل به ناراحتی سر تکان داد. 

این دیپلمات سوری دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری آمریکا، را متهم کرد که تلاش دارد لابی‌گران اسرائیلی در آمریکا را راضی نگاه دارد و می‌کوشد شانس پیروزی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، را در انتخابات پیش رو افزایش دهد. 

وی همچنین گفت: «بی‌خود فکر نکنید که این خاک با ریاکاری از آن شما خواهد بود. گمان نکنید که با تلاش برای تاثیر گذاشتن بر انتخابات می‌توانید لابی‌گران در آمریکا را راضی نگاه دارید. بلندی‌های جولان به سوریه بازخواهد گشت.» 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز