خبرگزاری کار ایران

حکیم: عراق درهای خود را به روی همگان گشوده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۶۴

رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر بریتانیا تصریح کرد که عراق درهای خود را به روی همگان گشوده است.

به گزارش ایلنا، سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی و رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی عراق، در دیدار با جان ولیکس، سفیر بریتانیا در عراق، روابط عراق و بریتانیا و سیاست باز کشورهای منطقه در قبال عراق را بررسی کرد.

در این دیدار که در دفتر رهبر جریان حکمت ملی عراق در بغداد انجام شد، حکیم بر اهمیت اینکه عراق با کشورهای همسایه، منطقه و جهان ازجمله بریتانیا روابط دوستانه براساس منافع مشترک داشته باشد تأکید کرد و افزود که عراق درهای خود را به روی همگان گشوده است و با جدیت می‌کوشد که از مرحله گذشته عبور کند.

وی ادامه داد که سفر هیات‌های خارجی به عراق نشان‌دهنده آن است که عراق رو به بهبود است و کشورهای جهان نگاه مثبتی به تحولات عراق دارند.

رئیس ائتلاف اصلاح و سازندگی بر ضرورت سرمایه‌گذاری و تلاش برای بازسازی شهرها تأکید کرد و از جامعه بین‌الملل خواست که به تعهدات خود در بازسازی عراق و بازگشت آوارگان عمل کند زیرا امنیت عراق امنیت جهان است.

حکیم اولویت مرحله آینده را خدمت‌رسانی و مبارزه با فساد و اشتغالزایی دانست و بر ضرورت تکمیل کابینه برای تسهیل اجرای برنامه‌های خدماتی و توسعه‌ای دولت تأکید کرد و افزود که باید مسئولیت به شخصیت‌های کارآمد و پاکدست واگذار شود‌.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز