خبرگزاری کار ایران

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه

asdasd
کد خبر : ۷۴۳۹۰۷

به‌رغم اعلام دستیابی رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین به آتش‌بس در غزه تحت نظارت مصر، این رژیم شامگاه سه‌شنبه حملات به این باریکه را ازسرگرفت.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنگنده‌ها و پهپادهای ارتش رژیم صهیونیستی از ساعتی پیش چندین مرتبه پایگاه‌های مقاومت فلسطین در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

در پی این حملات، مقاومت فلسطین نیز شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور باریکه غزه را هدف حملات موشکی و راکتی قرار داد.

بنا بر اعلام رسانه‌های عبری زبان، یکی از موشک‌های مقاومت با عبور از سامانه گنبد آهنین، مستقیما به ساختمانی در شهر اشغالی عسقلان اصابت کرده است.

این رسانه‌ها اعلام کرده‌اند که این حمله خسارت مالی در پی داشته و تلفات جانی نداشته است.

در مورد جزئیات بیشتر این حمله فعلا خبری منتشر نشده است.

در همین حال، «عدنان ابو عامر» نویسنده و تحلیلگر امور رژیم صهیونیستی تاکید کرد که هیات سانسور نظامی رژیم صهیونیستی اجازه نمی‌دهد هیچ اطلاعاتی در مورد محل اصابت موشک و نتایج این حمله منتشر شود.

پایگاه امنیتی «المجد» وابسته به مقاومت فلسطین ضمن هشدار به رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که تشدید حملات و تجاوزات این رژیم به غزه به منزله انفجار اوضاع به روی این رژیم خواهد بود و غزه راه و شیوه واکنش با این حملات را به خوبی می‌داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز