خبرگزاری کار ایران

مسکو:

پلیس نظامی روسیه شرایط فعالیت نیروهای بین‌المللی در جولان را فراهم کرده است

asdasd
کد خبر : ۷۴۱۶۳۸

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که پلیس نظامی این کشور زمینه فعالیت نیروهای بین‌المللی حافظ صلح در منطقه در جولان اشغالی سوریه را فراهم کرده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «ولادیمیر ایوانوسکی» فرمانده پلیس نظامی روسیه در مصاحبه با خبرنگاران گفت:  «ما در حال حاضر در بلندی‌های جولان اشغالی در خط براوو در قسمت شرقی سوریه حضور داریم و شش مرکز کنترل از پایان سال گذشته ایجاد شده که  فعالیت آنها نظارت بر منطقه عاری از سلاح و آتش‌بس بین سوریه و اسرائیل است».

وی افزود: «ما امروز به نخستین نقطه کنترل که طی سه ماه از نظر مهندسی کاملا مجهز شده است، رسیده‌ایم».

ایوانوسکی در ادامه گفت: «ما شرایط را آماده کردیم تا نیروهای بین‌المللی امکان انتشار در این نقاط را داشته و مأموریت خود را در خط براوو که از سال ۲۰۱۳ به حالت تعلیق درآمده است، انجام دهند». 

وی تأکید کرد که نظامیان روس و همتایان سوری آنان رزمایش‌ها و تمرینات مشترکی را در منطقه مذکور اجرا کرده‌اند. 

نیروهای حافظ صلح بین‌المللی با حمایت پلیس نظامی روسیه در آگوست ۲۰۱۸ رزمایش‌های خود را در منطقه عدم درگیری در جولان  از سر گرفته‌اند.

پلیس روسیه شش نقطه کنترل و دیده‌بانی را برای تأمین سلامت و امنیت کارمندان سازمان ملل و جلوگیری از وقوع هر نوع درگیری ایجاد کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز