خبرگزاری کار ایران

وزیر اقتصاد هند:

دهلی‌نو بلوف هسته‌ای پاکستان را برملا کرد

asdasd
کد خبر : ۷۳۸۳۶۳

وزیر اقتصاد هند گفت که این کشور علاوه بر دفاع از خود، به پایگاه‌های تروریستی در پاکستان حمله خواهد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «آرون جایتلی» وزیر اقتصاد هند، گفت که دهلی‌نو «بلوف هسته‌ای» پاکستان را با حمله به اردوگاه شبه‌نظامیان «جیش المحمد» در منطقه کشمیر برملا کرده است. 

وی در مصاحبه با یک شبکه خبری هندی گفت: «هند در نبرد غیر اتمی با پاکستان در سال‌های ۱۹۶۵ و ۱۹۷۱ در کارگیل پیروز شده است. از آن زمان، ارتش پاکستان متوجه شد نمی‌تواند به‌خاطر قدرت اقتصادی و نظامی‌مان ما را شکست دهد. از آن دوران، هر دو کشور به تسلیحات هسته‌ای مجهز شده‌اند و بلوف هسته‌ای دومین گزینه آن بود. اما این بار این بلوف برملا شده است.»

وزیر اقتصاد هند همچنین پاکستان را متهم کرد که تروریست‌ها را برای حمله به هند می‌فرستد. وی همچنین گفت که رویکرد «نارندرا مودی» نخست‌وزیر هند، در قبال اسلام‌آباد سبب تغییر سیاست در این کشور شده است. 

جایتلی افزود: «تاکنون، سیاست پاکستان اعزام تروریست‌ها برای حمله به هند بود و سیاست ما حالتی تدافعی داشت. مودی تغییری در این وضعیت ایجاد کرد. ما همچنان به دفاع از خود ادامه خواهیم داد و به منابع اصلی تروریسم نیز حمله خواهیم کرد. حملات سال ۲۰۱۶ نخستین قدم ما بود و حملات هوایی اخیر نیز در ادامه این اقدام‌ها صورت گرفت.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز