خبرگزاری کار ایران

ارتش الجزایر: اجازه نمی‌دهیم کشور به دوره خون‌ریزی بازگردد

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۴۲۸

رئیس ستاد ارتش الجزایر امروز- سه‌شنبه- اعلام کرد که نیروهایش ضامن امنیت کشور هستند و اجازه نمی‌دهد کشورش به دوران خون‌ریزی بازگردد.

به گزارش ایلنا به نقل از اسپوتنیک، تلویزیون الجزایر به نقل از «قاید صالح» معاون وزیر دفاع و رئیس ستاد ارتش ملی این کشور اعلام کرد که مردم الجزایر در قبال نعمت امنیت خود کوتاهی نمی‌کنند.

قاید صالح در ادامه گفت: «ما می‌دانیم که امنیت، پایدارتر خواهد شد». 

وی افزود: «ارتش همچنان زمام امور امنیتی را در دست خواهد داشت و مردمی که تروریسم را شکست دادند، امروز باید بدانند که چگونه با شرایط وطن خود برخورد کنند».

«عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهوری الجزایر روز گذشته رسما برای انتخبات ریاست جمهوری ثبت نام و تأکید کرد که به‌رغم اعتراض‌های انبوه، تمام تلاشش را برای انتخاب مجدد به کار خواهد گرفت.

هزاران نفر از مردم الجزایر طی روزهای گذشته در اعتراض به نامزدی بوتفلیقه ۸۲ ساله به خیابان‌ها آمدند. 

بوتفلیقه به دنبال این اعتراض‌ها با ارسال پیامی به مردم الجزایر متعهد شد که در صورت پیروزی در انتخابات آینده آئین‌نامه انتخابات را بر اساس دستور انجمن ملی تدوین خواهد کرد.

وی همچنین قول داد که قانون جدیدی را از طریق همه‌پرسی تصویب می‌کند که یک جمهوری جدید و نظام الجزایری جدید از دل آن بیرون می‌آید. همچنین وضعیت سیاست‌های عمومی،‌ مبارزه با فساد و مسائل دیگرا را بهبود و سامان می‌بخشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز