خبرگزاری کار ایران

سفر غیرمنتظره معاون وزیر خارجه آمریکا به بیروت

asdasd
کد خبر : ۷۳۶۳۹۰

روزنامه «الاخبار» نوشت که معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاور میانه بدون اطلاع قبلی در قالب سفر دو روزه وارد بیروت شد.

به گزارش ایلنا به نقل از النشره، روزنامه الاخبار نوشت که «دیوید ساترفیلد» معاون وزیر خارجه آمریکا بدون اعلام قبلی وارد بیروت شد. 

در همین راستا منابع «نیروهای لبنان» به روزنامه الاخبار گزارش دادند که این دیدار به دلیل تدابیر امنیتی از قبل اعلام نشده بود. 

این منابع همچنین تأکید کردند که در حاشیه جدول کاری سفر دو روزه ساترفیلد که از امروز آغاز شده ضیافت شامی با حضور چهار وزیر حزب القوات اللبنانیه (غسان حاصبانی، ریشار قیومجیان، کمیل بوسلیمان و می شدیاق)، ویولت خیرالله، وزیر لبنانی و همسر او محمد الصفدی، وزیر سابق این کشور، الیزابت ریچارد، سفیر آمریکا و کریس رامپلینگ، سفیر انگلیس در این کشور، پرنیل کاردل، جانشین هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان و شانتال سرکیس، دبیرکل حزب القوات اللبنانیه صورت گرفت.

منابع مذکور تأکید کردند که این ضیافت شام به مناسبت آغاز به کار دولت جدید با هدف آشنایی با وزرای جدید حزب القوات اللبنانیه و بحث و گفت‌وگو درباره افق‌های مرحله جدید در فضای تازه منطقه و نیز بررسی مسائل سیاسی و مالی و همچنین مسأله آوارگان سوری برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز