خبرگزاری کار ایران

رئیس پارلمان کویت:

عادی‌سازی روابط با اسرائیل حرام سیاسی است

asdasd
کد خبر : ۷۳۵۸۳۲

رئیس پارلمان کویت ضمن حرام خواندن عادی‌سازی روابط با اسرائیل،‌ همگان را به مخالفت با سخن گفتن یا زمینه‌سازی در این موضوع فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از ارم نیوز، «مرزوق الغانم» رئیس پارلمان کویت طی سخنرانی در بیست و نهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی عرب در امان پایتخت اردن گفت: «تأکید می‌کنم که بیانیه پایان کار این کنفرانس در راستای مخالفت با عادی‌سازی روابط با اسرائیل باشد». 

وی در ادامه افزود: «ما به عنوان نمایندگان ملت‌ها باید سخن گفتن یا زمینه‌سازی برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل را حرام سیاسی اعلام و آن را از نظر اخلاقی ممنوع کنیم».

الغانم گفت: «ما باید یکصدا بگوییم که با رژیم اشغالگر و کودک‌کش روابط عادی برقرار نمی‌کنیم، عادی‌سازی هرگز!، عادی‌سازی هرگز! چرا که عادی‌سازی رسوائی ضعف و تسلیم است».

رئیس پارلمان کویت افزود: «از کسانی که عنوان این کنفرانس را (قدس، پایتخت کشور فلسطین) انتخاب کردند، قدردانی می‌کنیم». 

وی گفت: «به کسانی که می‌خواهند تاریخ را با توسل به افسانه و خرافات تحریف کنند،‌ می‌گویم که بیهوده سراغ تاریخ نروید که خود را خسته خواهی کرد».

الغانم در پایان گفت که هر کس خواهان پیروزی قدس است، باید وارد میدان کارزار شود و تا زمانی که مبارزات ما علیه رژیم اشغالگر ثمر دهد، باید به شروط پیروزی پایبند باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز