خبرگزاری کار ایران

دعوت سندیکای معلمان عراق به اعتصاب سراسری

asdasd
کد خبر : ۷۲۹۱۶۲

سندیکای معلمان عراق در اعتراض به عدم اصلاح روش‌­های تربیتی و حمایت از آموزش تمام مدارس این کشور را به اعتصاب سراسری در روزهای هفدهم و هجدهم فوریه فرا خواند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «عباس کاظم السودانی» رئیس اتحادیه معلمان عراق با انتشار بیانیه­‌ای اعلام کرد: «فردا و پس فردا تمام مدارس عراق دست به اعتصاب سراسری می­‌زنند و این اعتصاب سه در خواست را دنبال می­‌کند، نخست: اصلاح سطح آموزش.

دوم: اصلاح وضعیت دانش‌آموزان عراقی، روش­‌های تدریس و نیز حمایت از اصلاح زیرساخت­‌های آموزشی.

رئیس اتحادیه معلمان عراق در ادامه گفت که سومین درخواست جامعه آموزشی اختصاص بودجه‌­ای شایسته برای وزارت آموزش است تا از طریق برگزاری دوره‌­های حقیقی مناسب برای معلمان و مربیان آموزشی سطح آموزش را ارتقا دهد.

سودانی با اشاره به لزوم تأمین مسکن اعضای هیأت تدریس در سراسر عراق تأکید کرد که این موضوع در قانون اساسی گنجانده شده است. وی همچنین گفت که باید در زمینه ترفیع از کارمندان دولتی به طور کل و معلمان به طور خاص رفع ظلم شود.

رئیس اتحادیه معلمان با اشاره به این‌که اعتصاب، تمام مدارس عراق غیر از اقلیم کردستان را شامل می‌شود، تأکید کرد که این اعتصاب حامل پیام حقیقی اصلاح به دولت و پارلمان برای اهمیت به نظام آموزشی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز