خبرگزاری کار ایران

تقدیر بغداد از توسعه همکاری اطلاعاتی با روسیه

asdasd
کد خبر : ۷۱۶۷۷۲

سخنگوی وزارت دفاع عراق اعلام کرد که مرکز تبادل اطلاعاتی درباره تروریست ها همواره در حال توسعه است و به حمایت از عراق و کشورهای دیگر در مقابل تهدیدات تروریستی کمک می‌کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روسیا الیوم، «تحسین الخفاج» سخنگوی وزارت دفاع عراق اعلام کرد که همکاری اطلاعاتی و تبادل اطلاعات درباره تروریست‌ها در حال گسترش و توسعه است واز عراق و دیگر کشورهای منطقه در مقابل تروریسم حمایت می‌کند.

وی افزود: «مرکز چهار جانبه در وزارت دفاع عراق به ریاست یک افسر بلند پایه عراقی فعالیت می‌کند. این مرکز برای ما بسیار مهم است و شامل روسیه، سوریه و ایران در کنار عراق می‌شود. این مرکز از طریق سیل اطلاعاتی درباره تروریست‌ها و حملات تروریستی هر روز در حال توسعه و گسترش است».

الخفاج گفت: «اطلاعاتی که این مرکز دریافت می‌کند، به جلوگیری از حملات تروریستی و حفظ امنیت مرزهای عراق و کشورهای دیگر کمک می‌کند».

وی تأکید کرد که عراق همکاری فنی نظامی با روسیه را گسترش می‌دهد و از این طریق سیاست تنوع منابع سلاح را پی گیری می‌کند.

این مقام عراقی افزود: «وزارت دفاع عراق به اجرای سیاست تنوع منابع اسلحه متعهد و پایبند است و بر همین اساس این وزارتخانه از طرف روس سلاح‌هایی چون سامانه‌های دفاع هوائی، نفربرها و تانک‌های (تی- ۹۰)  دریافت می‌کند».

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز