خبرگزاری کار ایران

معاون سخنگوی کاخ سفید از پستش استعفا داد

asdasd
کد خبر : ۷۱۵۸۲۶

معاون سخنگوی کاخ سفید به منظور تصدی ریاست بخش رسانه‌ای یک شرکت، از سمت خود استعفا داد.

به گزارش ایلنا به نقل از القدس العربی،‌ «راج شاه» معاون « سارا سندرز» سخنگوی کاخ سفید از پست خود استعفا داد تا ریاست بخش رسانه‌ای شرکت آمریکایی«پالارد پارتنز» که متشکل از مشتریان قطری،‌ بانک خلق ترکیه و گروه پولی است را به عهده گیرد. 

به این ترتیب شاه در زمره آن دسته از مشاوران و کارمندان دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا قرار می‌گیرد که از زمان ورود او به کاخ سفید در سال ۲۰۱۷ پست خود را ترک کرده‌اند.

بر اساس بیانیه منتشر شده توسط بخش رسانه‌ای شرکت مذکور، راج شاه از پیوستن به این مجموعه ابراز خوشحالی کرده است. 

راج شاه در پست جدید خود در کنار «جامی روبن» فعالیت می‌کند که سخنگوی وزرات خارجه آمریکا در دوره «بیل کلینتون» رئیس‌جمهوری اسبق این کشور بوده است. 

شاه با انتصاب ترامپ به کاخ سفید پیوست و گاهی به پرسش‌های خبرنگاران در کاخ سفید پاسخ می‌داد. 

در بیانیه مذکور آمده است که وی بر استراتژی و ارتباطات کاخ سفید برای نظارت بر قاضی «برت کاوانو» در دادگاه عالی اشراف دارد.

بخش رسانه‌ای دولت ترامپ نیز شاهد استعفاهایی بوده است. پیش از شاه نیز «شان اسپایسر» سخنگوی سابق کاخ سفید در جولای ۲۰۱۷ استعفا داد و سندرز به جای او انتخاب شد. «آنتونی اسکاراموچی» مدیر رسانه‌ای ارتباطات دونالد ترامپ نیز چند روزی بیش در پست خود دوام نیاورد و استعفا داد. «هوپ هیکس» مدیر این دستگاه نیز در دوره بین آگوست ۲۰۱۷ تا مارس ۲۰۱۸ فعالیت کرد و سپس از سمت خود استعفاد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز