خبرگزاری کار ایران

عضو شورای سیاسی انصارالله:

شمارش معکوس برای سقوط آل‌سعود در یمن آغاز شده است

asdasd
کد خبر : ۷۰۷۷۶۹

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله امروز- چهارشنبه- تأکید کرد که عربستان سعودی به دلیل شکست در جبهه­‌های مختلف در آستانه فروپاشی در یمن قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از المعلومه،‌ «حزام اسد» عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله یمن امروز- چهارشنبه- تأکید کرد که عربستان سعودی به دلیل شکست در جبهه‌­های محتلف جنگ در آستانه فروپاشی و نابودی در یمن قرار گرفته است.

وی گفت که اوضاع کنونی سودان پیامدهای منفی برای مزدوران این کشور که مورد حمایت عربستان بوده­‌اند، داشته است.

اسد گفت: «دشمن سعودی در حال حاضر در مرحله سقوط و زوال در تمام پرونده­‌های نظامی، سیاسی، اقتصادی و حقوق بشر داخل کشور قرار دارد».

وی تاکید کرد که ریاض در جبهه­‌های نجران و عسیر و جیزان شکست خورده و در حالت سقوط است.

عضو شورای سیاسی جنبش انصارالله در ادامه افزود: «مزدوران سعودی به دلیل ضربه‌­های سخت و سهمگین ارتش و کمیته‌­های مردمی یمن در جبهه­‌های مختلف در حالتی از تشویش و ناآرامی به سر می­‌برند».

اسد تأکید کرد که اوضاع کنونی سودان برای مزدوران این کشور که به ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی در حمله به یمن کمک کردند، نتایج و پیامدهای منفی به همراه داشته است. وی گفت: «بسیاری از مزدوران سودانی از پایگاه­‌های دفاعی خود در عمق خاک عربستان گریخته و برخی نیز در عملیات اخیر تسلیم ارتش و کمیته­‌های مردمی یمن شده‌­اند».

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز