خبرگزاری کار ایران

یک مقام حزب‌الله:

نتانیاهو برای سرپوش گذاشتن بر پرونده فساد، به دنبال راه انداختن جنگ است

asdasd
کد خبر : ۶۹۹۵۳۲

یک مقام حزب‌الله با به تمسخر گرفتن عملیات «سپر شمالی» که توسط اسرائیل انجام می‌شود، از وی به عنوان «دن کیشوت» یاد کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی آی۲۴نیوز،‌ ارتش اسرائیل به ارتش لبنان و نیروهای حزب‌الله هشدار داد که «تونل‌های تهاجمی» که در حال حاضر مشغول تخریب آن است دوری کند. ارتش اسرائیل از روز دوشنبه عملیاتی را برای از کشف و از میان بردن تونل‌های حزب‌الله در مرزهای شمالی فلسطین اشغالی آغاز کرده است. نام این عملیات «سپر شمالی» است. 

سخنگوی ارتش صهیونیستی روز گذشته -سه‌شنبه- از کشف یکی از تونل‌های حزب‌الله به طول ۴۰۰ متر در نزدیکی روستای کفر کلا در مرز لبنان خبر داد.

این امر باعث شد نماینده اسرائیل در سازمان ملل شکایتی را علیه «فعالیت خصمانه از سوی طرف لبنانی» به این سازمان بدهد. 

این در حالی است که «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، در بیانیه‌ای اعلام کرد:‌ «هر کس بکوشد به اسرائیل لطمه بزند بهای سنگینی را خواهد پرداخت.»

یک مقام ناشناس حزب‌الله این عملیات اسرائیل را به باد تسمخر گرفت. وی در مقاله‌ای که در روزنامه «النهار» منتشر شد نتانیاهو را «دون کیشوت» نامید و گفت که نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی «با آسیب‌های بادی می‌جنگد.»

این مقام افزود: «نتانیاهو تلاش دارد جنگ به راه بیندازد تا از مشکلاتی که خود با آن‌ها سروکار دارد فرار کند.»  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز