خبرگزاری کار ایران

کمرنگ شدن احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام در سرزمین‌های اشغالی

asdasd
کد خبر : ۶۹۳۵۲۴

وزیر آموزش اسرائیل گفت که از نخست‌وزیر این رژیم حمایت خواهد کرد و از خواسته‌های سیاسی خود خواهد گذشت.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری رویترز، بحران دولت ائتلافی «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسرائیل، پس از آن‌که یکی از متحدانش از تهدید خود برای خروج از دولت صرف‌نظر کرد، اندکی تسهیل شد؛ امری که سبب می‌شود احتمال برگزاری انتخابات زودهنگام کمتر شود. 

این اقدام «نفتالی بنت» وزیر آموزش اسرائیل، بسیاری را شگفت‌زده کرد. این در حالی است که بسیاری احتمال می‌دادند که بنت در اعتراض به تصدی کنترل وزارت دفاع از سوی نتانیاهو از سمت خود استعفا دهد و دولت ائتلافی را به فروپاشی بکشاند. اما حزب «خانه یهودی»، حزب متبوع بنت امروز -دوشنبه- اعلام کرد که تمام خواسته‌های سیاسی‌ را کنار می‌گذارد و از نخست‌وزیر حمایت خواهد کرد. 

بنت در نطقی تلویزیونی در واکنش به رد درخواستش از سوی نتانیاهو گفت: «آدم گاهی می‌برد و گاهی می‌بازد.»

بنت همچنین گفت که تمام هشت عضو حزبش در پارلمان در حزب ائتلافی باقی خواهند ماند.

وی افزود: «اگر نخست‌وزیر به‌راستی برنامه‌ای پیش رو دارد و من باور دارم که چنین است، پس حزب ما نیز از خواسته‌های سیاسی‌اش می‌گذرد و در این وظیفه خطیر او را یاری خواهیم کرد.»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز