خبرگزاری کار ایران

عمار حکیم در دیدار با العبادی:

کابینه عراق هر چه سریع‌تر تشکیل شود/ شایسته‌سالاری کلید پیشبرد اهداف دولت است

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۲۲

رئیس جریان حکمت ملی عراق با تأکید بر ضرورت تکیمل کابینه،‌ دیدارهای فشرده با اعضای ائتلاف «اصلاح و اعمار» را بسیار مهم برشمرد.

به گزارش ایلنا به نقل از سومریه نیوز،‌ «سید عمار الحکیم» رئیس جریان حکمت ملی عراق امروز – سه‌شنبه- در دفتر خود از «حیدر العبادی» رئیس ائتلاف «النصر» استقبال کرده و دو طرف با یکدیگر تحولات سیاسی و روند تکمیل کابینه و چشم‌اندازهای پیش روی ائتلاف اصلاح و اعمار را بررسی کردند.

در بیانیه منتشر شده از سوی دفتر حکیم آمده است که وی در این دیدار بر تکمیل کابینه و شایسته‌سالاری در کابینه برای پیشبرد اهداف دولت و در رأس آنها خدمات‌رسانی، ‌مبارزه با فساد و رفع بیکاری تأکید کرده و دوباره حمایت خود را از «عادل عبدالمهدی» نخست‌وزیر جدید عراق اعلام کرده است.

حکیم همچنین بر اهمیت دیدارهای فشرده با اعضای ائتلاف اصلاح و اعمار برای رسیدن به حالت اضطراری، عملکرد یکپارچه و نیاز به تکمیل کمیته‌های داخلی و مشارکت کارآ در قانون‌گذاری­‌های مورد نیاز و ارزیابی عملکرد دولت تأکید کرد.

ائتلاف النصر به رهبری حیدر العبادی نخست‌وزیر سابق عراق روز گذشته حمایت خود را از طرح ملی و تشکیل دولت و اصلاح عملیات سیاسی به دور از فساد و دشمنی اعلام و تبیین کرد که موافقان و مخالفان دولت با هر نوع گرایش سیاسی یا عملکردی در چارچوب پی‌ریزی پایه­‌ها و سیاست­‌های مذکور قرار می­‌گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز